Nutella_5034🇪🇬•عاديفي فترة الامتحانات كنت بشرب شاي و قهوة كتير عشان المذاكره و كدا و دلوقتي أنا خلصت و وقفت قهوه عشان أصلا ماليش فيها بس بجد أنا بصدع جامد لو ماشربتهاش أعمل ايه لأن قلبي بيوجعني لو شربتها كتير