Banana_4231🇪🇬•يشعر بالملللو دخلت ع مكان بروحه دايما و لقيت اللي شغال فيه اول ما شافني قال يا نهار اسود نكد بقي لبكرة و هو اصلا ميعرفنيش شخصيا ولا حصل بينا كلام نهائي قبل كده ... ده ماله ده بقي ؟؟!! انا عملت نفسي مسمعتش حاجه ولا بصيتله حتي ومشيت
Cookies_5146🇩🇿•وحيدكيف تتخطى و ما تتأثر بمعاملات عائلتك ليك لما في عوض مايزرعو فيك ثقة في النفس من و انت صغير ، يزرعو فيك عدم ثقة بالنفس و الاحساس بالنقص ، و تصير تحاول ترضي جميع الناس لكي يحبونك حتى لما يغلطو بحقك تخاف تدافع عن نفسك وتخسرهم