Diamond_6889🇪🇬•منهكعندي مشكلة وهي ان مستوى التفاهة عندي بقا عالي اوي .. انا وزمايلي في الشغل سافرنا فرنسا سفرية شغل و انا مسافر اصلا عشان اتصور على اغنية نجوم باريس بتاعت مروان موسى 😂😂 " انا في باريس و دماغي رايقة " ده الكوبليه اللي اتصورت عليه