•
•
•

تصرف

7 منشورات
Tomato_4116
Tomato_4116🇪🇬•آسفآسف

طيب علشان مبوظش الدنيا بعفويه مني عاوزه رأيكم دلوقتي انا شخص بحب الكل احب اتعامل مع فلان وفلان واهزر واضحك مع ده وده ومش من النوع اللي بيميز شله او جروب او عنده الانسان المفضل اللي عارف عنه كل حاجه والجو ده فااا انا دلوقتي المفروض اني في جروب وصحاب فشخ وكدا وانا شخصيتي اني بحب الكل وبهزر مع الكل فااا انا بهزر مع ناس تانيه فااا الجروب اللي انا فيه مش عاجبهم الموضوع مستفز فشخ يا جدعان اللي هو فيه ايه طب ما اتكلم واهزر واتكنسل وهتتظبط لكن فيه احتكار غريب كدا انا بعديها والله كل مره بس حاليا دمه بقى تقيل

3
Strawberry_7307
Strawberry_7307🇪🇬•مُرهقمُرهق
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

11
Potato_12411
Potato_12411🇪🇬•ضائعضائع

انا معجبه بولد وعمرنا ما اتكلمنا او كان عندي صحاب ولاد اصلا ومش عارفه المفروض اعمل ايه لو انا اللي اعجبت بيه هو ممكن ميكونش عارفني صلا بس فعلا هو شخص محترم اوي وملتزم ومتدين وبيشتغل بجد على طول غير اني اساسا محطتش في دماغي اني اعجب بيه لكن اكتشفت ده بمرور الوقت اني بفكر فيه كتير اوي وببتسم لما افكر فيه بس هو كان معايا في درسين بس كان ساب درس منهم وفضل شهر لغايه لما ساب الدرس التاني انا عموما طبعا حسيت باختلاف لان نوعا ما كنت حتى لما ببقى تعبانه جدا كنت ببقى مبسوطه اني هقدر اشوفه النهاردة وكده غير اني منغير ما ادرك ده كنت ابتديت اهتم اكتر بالبس ايه وكده وحسيت اني شوفت جزء جديد من نفسي بس بردو قولت ممكن يكون مجرد اعجاب عادي شهر وهنسى ده تماما لكن رغم ان عدى ٨ شهور منغير ما اشوفه تماما بدل ما انساه اتعلقت بيه اكتر واتعلقت بشخص منغير ما حتى اكلمه وكمان انا في تااته ثانوي حتى لو كنت شجاعه اني اكلمه الاول فمش هينفع استنيت كل ده علشتن طبعا لو يعني النتيجه كانت اننا نقدر نتكلم وكده مفش حاجه تعطلني بس رغم كده مش قادرة ابطل افكر فيه ولاول مره احس اني مهتمه بشخص تاني كده فعلا ... في الايام اللي كان بيحضر فيها كنت بفرح اكتر ما ببقى فرحانه لنفسي لما يعرف يحل مساله مثلا او المستر يشكره على مجهوده وكانت ابتسامته كان بتخليني مبسوطه جدا لايامم .. انا دلوقتي خايفه من كذا حاجه خايفه اننا منشوفش بعض تاني هو مش من محافظه تانية لكن انا مش متاكده ممكن يعيش في السعوديه بعدين علشان باباه بيشتغل هناك وكده عرفت ده من اكونت باباه عموما كان طلعلي فجاه في اقتراحات الفيسبوك ومش عارفه هل ممكن نخش نفس الجامعه ولا لا بس حتى لو افترضنا ان ده حصل هقدر اكلمه ازاي ؟ هو اساسا يعني مش حد بيتكلم كتير او منفتح عالناس دايما غير كده انا مش عايزة بردو اعمل حاجه تخالف الدين بس مش اللي دايما بيبقى طبيعي ان البنت هي اللي تروح تقول لولد هات بقى رقم باباك اكلمه ولاحاجه دي زي😂😂 اللي خلاني افكر في حاجه رسميه زي كده مش اني خلاص فعلا معتبراه كل حاجه انا مش هقدر احدد اي حاجه منغير ما اعرف الشخص ده كويس وانا بس عايزة اول فرصه تيجي .. بس كمان انا مش عايزة اعمل اي فعل ممكن يخليه يبعد عني لانه مالةش في انه يكلم اي بنت وكده حتى لو زمايلففعلا مش عارفه اعمل ايه وهل اساسا هشوفه تاني مثلا في الجامعه ؟ ولو مشوفتهوش مش هيكون غريب اوي لو فجاه بعد كل المده الطويله دي من اخر مره شوفته اكلمه هيكون واضح جدا موقفي .. انا فعلت بفكر كتير لاني مش عايزة اضيع الفرصه .. كتير من صحابي قالولي طب مش ممكن اساسا يكون مش متوافق معاكي مش ممكن كذا وكذا وكذا بس انا مش عايزة احتمالات مش عايزة اقرر حاجه غير لما اتاكد بنفسي لان ز يما في افتراضات وحشه عادي تبقى في افتراضات حلوة .. وكده كده انا عمري ما هعرف حد تماما لان معنديش اي ولاد صحاب فاي حد هعجب بيه هتكون نفس الفكره وهو اول شخص اهتم بيه كده .. انتوا ايه رايكوا بعد تالته ثانوي ايه التصرف الصح اللي المفروض اعمله ؟

7
Suchi_12047
Suchi_12047🇪🇬•ضائعضائع

بتعملوا اى بعد ما بتطلعوا من ريليشن مش فاهمين سبب انتهاءها وخصوصا انها كانت رسمى وبتحسوا انكم تايهين اوى بتتصرفوا ازاى او بتقللوا احساس الذنب اللى جواكم وانكم ممكن تكونوا السبب ف داا؟

8
Mango_10692
Mango_10692🇪🇬•مرتبكمرتبك

حصل معيا موقف هاوز اعرف رئيك كنت ماشي مع حد في الشارع وفي طفل صغير سلم عليها بيقول يعني هاااي وبيهزر وهي هزرت معاه فهي بصيت لي وانا عملت نفسي مختش بالي من الموقف تمام فانا عاوز اعرف في المستقبل لما بقا ماشي بقا معا خطيبتي او مراتي اي احسن حاجه اعملها ؟ اسئلها مثلا مين ده او كدا ولا لا انا في الموقف ده استنتجت يعني ان هو حصل ما بينهم موقف قبل كده او هزروا مع بعض قبل كده فقلت تمام يعني ما اسالش بس (عايز اعرف بقى ايه الصح المفروض اعمله من وجهه نظر كل واحد وليه)

5
Biscuit_5785
Biscuit_5785🇪🇬•عاديعادي

مساء الخير من فترة حوالي 3 شهور حصل الموقفين دول في يوم واحد عايز اعرف انا صح فيهم ولا غلط لأنهم حصلولي في يوم واحد وانا مكنتش عارف اعمل ايه يوم ماتش مصر والسنغال كنت بتفرج على الماتش في القهوة وجاي من سفر لأن كان عندي امتحان واحد زميل مهنة مش اكتر وعمري مقعدت معاه انا 20 سنة وهو 45 قالي انت اسم القهوة اية واسم المنطقة قولتلو كذا وكذا قالي هيجيلك قولتلو مش هقدر إستقبل حد اسف قالي لا هاجي انت بخيل لية ومش عايز تعزمني وجه بالعافية وقهوة تحت بيتي اتصلت ب 2 صحابي يعرفوه قالولي ممكن يعملك مشاكل ده إنسان غريب اوي حاول تخلص الدنيا معاه لاقيته بيشد كرسي وقعد جنبي رغم اني مرديتش عليه وهو قاعد يرن عشان يعرف العنوان بالظبط لاني قولت اسم المنطقة والقهوة فقط دخل قعد جنبي وطلب من القهوجي حلبة حصا سكر برا اتصلت بصحابي قولتلهم مش هحاسبله اية رأيكو عشان حركته قالولي تمام انت صح وعملت كده وهو اتكل على الله بعدها صاحب تالت كلمني قالي بهزار خطوبتي بعد العيد يعم قولتلوا ركز بس دلوقتي مش وقته هزار حصلي كذا وكذا وحكيتله على اللي فوق قالي نعم؟؟ يعني انت متصلتش بيا أول واحد لية هو انا مش اولوية عندك واعز حد؟ قولتلو يا حبيبي كلكوا واحد وكلكو اخواتي حط لايك وسكت قولتلو انت مقولتليش تصرفي صح ولا غلط قالي طلاما هما قالولك صح يبقى صح قولتلو مالك يابني انا عايز رأيك انت قالي رأيهم اهم قولتلو طب خطوبتك يوم اية تحديدا قالي ميخصكش وياريت مشوفكش فيها روح خطوبة صحابك وزعل مني اوي بجد وقعد تلات ايام ميتكلمش معايا وكل مكنت اكلمه يقولي روح لصحابك وانا ماليش دعوة بأي حاجة تخصك بعد كده انت لصحابك مش ليا وفضل زعلان مهما أكلمه. انا والله معارف انا كنت عملت اية لكل ده كنت جاي من سفر عايز اشوف ماتش وانام لاقيت نفسي داخل في حوارات انا في غنى عنها رغم اني بعيد عن الكل انا عايز أسألكو لو انا كنت غلطان في حاجة هصلحها وحتى مخدتش اي قرار من غير مرجع للناس حد، اولاني رغم أنه فرض نفسه سألت اعمل ايه التاني بحكيله عادي زعل وسمعني كلام زي ده، هل انا عملت حاجة غلط؟

4
Flame_6793
Flame_6793🇪🇬•حزينحزين

يا رجالة أنا راجل محترم وعيلتنا ناس محترمة ومحدش سمع صوتنا ولا عمرنا أذينا حد ودا مش تشكير بس دا فعلا والله النهار دا عرفت أن اختي كانت على علاقة مع شاب كان اتقدملها من فترة واحنا رفضناه لسوء سلوكه ولكنه بوساخته وندالته غواها وكلمها وفي كلام أنه قابلها والله أعلم اي اللي حصل وفرحها كمان أسبوع على حد ٱخر مش عارف اعمل اي ولا اتصرف ازاي أنا عقلي هيقف

11
أحدث المواضيع
1 / 3
Coffee_16188
Coffee_16188

ازاي خرجت من دوامة التوهان و تضييع الوقت

ازاي وصلت لاحسن نسخة من نفسك و خرجت برا سجن العادات السلبية و بدأت حياتك تتحسن بجد...
2 المنشورات•2 النصائح
Mango_9483
Mango_9483

نصيحه كان نفسك حد يقولهالك من زمان

» نـصـيـحـه كـان نـفـسـك حـد يـقـولـهـالـك مـن زمـان ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
4 المنشورات•4 النصائح
Suchi_16120
Suchi_16120

تجربتك مع الإدمان

احكلنا عن تجربتك مع الادمان، ويدخل تحت مصطلح الادمان هنا، ادمان(السوشيال ميديا، الأكل، علاقه عاطفيه،مخدرات، اباحيه، واي
2 المنشورات•2 النصائح
Orange_18102
Orange_18102

حاجه كان نفسك تعملهاا ومقدرتش تعملهاا

حاجه كان نفسكم تعملها او بتخططو تعملوهااا ومعرفتوش تعملهوهاا اي كان السبب يعني
3 المنشورات•18 النصائح
Coffee_6567
Coffee_6567

التعرض للخيانة

تجربتكم مع الخيانة ، و هل قدرتوا تسامحوا و تمنحوا فرصة تانية ولا الأمر انتهي ، و هل قدرتوا تتخطوا و ازاي ؟
6 المنشورات•42 النصائح
Cookies_18736
Cookies_18736

هو في حد بيعاني مع الوحده ؟

يعني تبقي وسط الكلية، الشغل، البيت، أو أي مكان فيه ناس كتير... ومع ذلك حاسس إنك لوحدك ومش منتمي لأي حد فعلًا. وبتتعب ومح
5 المنشورات•21 النصائح
Peanut_18831
Peanut_18831

ايه اكتر حاجة مؤلمة حصلت لك و مش قادر تنساها

عن نفسي مش قادرة انسى حاجات عشتهم فطفولتي،كتير ناس بتقول يا ليت الشباب يعود يوما،انا مستحيل اقول الجملة دي عشان أمرْ فتر
12 المنشورات•51 النصائح
Avocado_13168
Avocado_13168

تفتكر انت بتخاف من الوحده ليه

هل الوحده ممكن تكون حلوه فعلا وانت الي بتبعد عشان كلام الناس عليها وانك مش عايز تبقى
16 المنشورات•91 النصائح
Flame_11924
Flame_11924

ايه الكلمه اللي اتقالتلكم من اهلكم و من ساعتها و عيونكم بطلع فراشات اول ما تفتكروها؟

بابا مش بيعرف يعبر عن مشاعره بس في مره قالي اني اكتر حد شبهه في اخواتي و اكتر حد بيعرف يضحكه و الوحيده اللي هتفرق معاه ل
4 المنشورات•26 النصائح
عنا·الوسوم·الأسئلة الشائعة·الشروط والأحكام·سياسة الخصوصية·إرشادات المجتمع·الصحافة·اتصل بنا·
AfrikaansአማርኛالعربيةAzərbaycanБеларускаяБългарскиবাংলাBosanskiCatalàČeštinaCymraegDanskDeutschΕλληνικάEnglishEspañolEestiEuskaraفارسیSuomiFrançaisGaeilgeGalegoગુજરાતીHausaעבריתहिन्दीHrvatskiMagyarՀայերենBahasa IndonesiaIgboÍslenskaItaliano日本語ქართულიҚазақភាសាខ្មែរಕನ್ನಡ한국어KurdîКыргызчаລາວLietuviųLatviešuMalagasyМакедонскиമലയാളംМонголमराठीBahasa MelayuMaltiမြန်မာनेपालीNederlandsNorskChichewaଓଡ଼ିଆਪੰਜਾਬੀPolskiپښتوPortuguêsRomânăРусскийKinyarwandaسنڌيසිංහලSlovenčinaSlovenščinachiShonaSoomaaliShqipСрпскиSesothoBasa SundaSvenskaKiswahiliதமிழ்తెలుగుТоҷикӣไทยTürkmenTürkçeУкраїнськаاردوOʻzbekTiếng ViệtisiXhosaYorùbá中文isiZulu

جميع الحقوق محفوظة © ٢٠٢٥ توهيل (شركة سيدلر)