Candle_5167🇪🇬•غاضبليه التفكير في الماضي كل ما بنكبر في السن وكمان الزعل ع قرارات اكتشفت دلوقتي انها غلط وبقي فيه خوف من القرارات الجاية و كمان قلة ثقة في النفس...والليل بقي اسوء وقت لانه بيكون فيه التفكير بزيادة وبالتالي قلة نوم ...
Candle_5167🇪🇬•غاضبمين دايما بيفكر في الماضي وبيشوف انه قصر في حق نفسه وانه المفروض يكون في وضع افضل بكتير من دلوقتي ...والتقصير مثلا في التعليم في الدين او الشغل او العلاقات الاجتماعية وفرص جات من غير استغلال كويس..وكمان تردد في اتخاذ اي قرار و طبعا في الاول والاخر الحمدلله على كل شيء .