عايزه اتكلم عن شعور بحسه وم عارفه اتعامل معاه وم عارفه سببه ومأثر ع تعاملاتي بشكل سئ جدًا وهو اني بحس اني تقيله ع كل الناس ال حواليا حتي لو هم مقلوليش او معملوش اي فعل يدل ع كد بس انا دايمًا جوايا احساس اني تقيله اني بضايقهم مع اني م بضايق اي حد انا حد لطيف جدًا، بس لو حصلت مشكله مع اي حد بحس بعدها اني م عارفه اتعامل تاني لاني اوريدي ف العادي بحس اني تقيله بعد المشكله بحس اني تقيله اكتر واكتر وبتكسف جدًا م عارفه لي انا م طبيعيه واي المشاعر د كلها والخرابيط د كلها 🙂💔