بحس ان الجواز الصالونات دا اكبر trip في الحياة ، يعني انت لو مش هتختار الشخص الصح هتفضل تعاني طول عمرك ، و فترة الخطوبة دي انها للتعارف و ان الطرفين يعرفوا بعض اكتر دي اكبر كدبة لان الفترة دي بتكون المعنى الحرفي لحلاوة البدايات و كل واحد بيطلع احسن نسخة منه و يجي التصادم بعد الجواز بقى لما يلاقوا طباع تانية خالص عن اللي كانوا مستنينها ، ان مش بقول ان جواز الصالونات وحش لا و الله انا بقول اننا نختار صح و نتأني في الاختيار و ماندخلش علاقة عشان شايفين كل الناس حولينا بتخطب و بتتجوز احنا مش في سباق