انا مثقله بكلام كتيرر نفسي اقوله حاسه لو قولته هيخفف عن قلبي كتيرر نفسي ف طريقه اتكلم واقول كل ال عايزه بس م مع شخص يعني م عايزه حد ينصحني يقولي كلمي حد من صحابك او اهلك لا عايزه كريقه اكلم بيها نفسي بس تخفف عني م عايزه اتكلم مع حد مبحبش احكي لحد حاجه انا عايزه اتكلم واطبطب وكل حاجه لنفسي صدري مكبوت اوي وحاسه نفسي ضيق من الثقل ال ع صدري وحاسه اني محتاجه اعيط ابوح بال جوايا من غير ما يتقلي لي شايله كل د وكل د ميستاهلش 💔