•
•
•

حب سابق

14 منشورات
Mango_4278
Mango_4278🇪🇬•وحيدوحيد

انا ولد الاكس رجعت امبارح كلمتني وقالتلي أنها لسه بتحبني وعاوزاني نرجع أنا مش مرتبط بس متردد نرجع ولا لا سبب الانفصال اني كنت بمر بفتره وحشه وهي ماوقفتش جنبي بقالنا يجي سنه منفصلين بس مش عارف هي كل فتره تقول تعال نرجع امبارح حسيت نفسي كنت هحن بس مسكت نفسي لاخر لحظه انا مش عايزها وعاوز انساها بجد اعمل ايه

10
Apple_19546
Apple_19546🇪🇬•مكسور القلبمكسور القلب

الاكس اتجوزت امبارح قد ايه انت حقير و بلا نخوة و بلا شخصية بتفكر في واحدة هي في حضن راجل تاني دلوقت، اختارته و حبيته و عاشت معاه اللحظات اللي كانت بتحلم بيها معاك قلبت على صفحتك من زمان جدا و عملتلك بلوك،، انت عملت اللي عليك و حاولت بدل المرة اتنين و هي اللي مش عايزاك، متبقاش مهزأ بقا و انساااااا يخربيت القرف، بطني اتقلبت والله و عايز ارجع. الزعل و القهر ده في عقلك انت بس دلوقت محدش في الدنيا شايل الهم غيرك لو تركز شوية في حالك و مستقبلك هتلاقي مليون واحدة تسعدك و تديك نفس الاهتمام و توانس وحدتك والله انت مش واحشاااااك كشخص انت واحشك الاهتمام و الحنية و المشكلة بس انت مش مستوعب ان في بنت اهتمت بيك مش اكتر لان طول عمرك لوحدك ، بس اول ما تلاقي نصيبك الحقيقي هتنساها تماما ياااارب سامحني و صبرني

1
Mango_17501
Mango_17501🇲🇦•ضائعضائع

بارح كان نهار بحال كلا نهار اخر و لكن دوزتو معى الانسان لي دوزت معه 2 اعوام د العلاقة كلها حلو و مر مهم دار كسيدة ول بارح و البارح مشيت معه ل طبيب و البوليس خرجنا معى 10 د صباح جينا حتى ل 9د ليل ظاز نهار زوين واخا جرينا شوية و من مورا عام د الفراق و لا عام و نص عاودوت جلست انا وياه حدا البحر ف البلاصة لي كنا كنجلسو فيها كلا نهار و كنشوف فيه بحال الا عمر كانت بيناتنا شي حاجة و لكن راه الوقت كلو مطلقش ليا من ايدي تقول غادي نهرب حنا دابا ماشي بجوج و مدايرين والوا ف بالنا دابا بغيت نعرف واش نبقاو نخرجو مرة مرة و لا نحبس كلشي الهدرة و كلشي حيت راه كنهدرو نهار كامل ف وتس و دابا معرفت مندير ...

1
Apple_13857
Apple_13857🇪🇬•مكسور القلبمكسور القلب

دلوقتي أنا كنت بحب واحد و سيبنا بعض بس مفيش اي امل أننا نرجع و حاولت معاه كتير بس قال خلاص مبقاش ينفع.....أنا دلوقتي مش عايزه ارجع بس حاسه اني عايزه ترن اتكلم معاه كلام عادي يعني عامل ايه و كده مش كلام حب و أنا هقوله الأول حسيت اني عايزه اتكلم معاك شويه بس مش في حاجه فاتت والله لو مش حابب براحتك و هوه علي حسب رده اعمل كده ولا بلاش

8
Pear_9883
Pear_9883🇩🇿•منهكمنهك

أنا جد وصلت لمرحلة كبيرة من الجنون والتعلق المرضي قاعدة أتابع الاكس من حساب وهمي 24ساعة مع ان هو يلي اذاني وخانني وبلكني حاسة حالي بدون كرامة ما اقول أحبوا بس مهووسة ما اقدر ما اشوفو بدي اكلمو بس مايعرف انو أنا واعرف مايحبني كيف اقدر اتخلى من هاد الشي بلييز يلي يعرف ينصحني

13
Mango_12317
Mango_12317🇪🇬•يشعر بالملليشعر بالملل
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

9
Cloud_12914
Cloud_12914🇪🇬•مكسور القلبمكسور القلب

انا بقيت مجنونه الاكس عاملي بلوك عشان هو بيحبني بس مش هينفع لانه مع واحده تانيه اسكت انا بقا ؟ لا اقعد ابعتله واعيط فالشات واحكيله وتشير معاه كل حاجه بحس بيها حتى وانا بدعى عليه انا فعلا انا حاسه اني مجنونه بس مش قادره معملش كدا

9
Gold_7095
Gold_7095🇪🇬•مُرهقمُرهق

هو سؤال ازاي اتخطاها بعد ما كانت كل حاجة ليا ازاي بقالي اربع سنين مش عارف انسي ولا حتي تفاصيلها او ضحكنا مع بعض يعني لو حد عرف يتخطي المرحلة دي ياريت يساعدني هيا دلوقت اتجوزت وبدعلها انها تكون سعيده بس عايز انسي تعبت من التفكير فيها

4
Coffee_13860
Coffee_13860🇪🇬•ضائعضائع

كنت مرتبطة سنتين بعد ما كنا زملاء و اصدقاء لسنتين كمان قبلها لكن حصل مشكلة و دلوقتي بعد انفصال سنة كاملة و محاولة للتخطي اتفاجأت اني هشوفه كل يوم في الشغل. خايفه إني للاسف أرجع لنقطة الصفر تاني اتمني اسمع نصايحكم و أرائكم

6
Grape_13629
Grape_13629🇪🇬•مكسور القلبمكسور القلب
الموضوع: كره الذات

هتجيلك واحدة ف زمن ما ف سن ما و هتقولك انها حباك م زمان و كانت مكسوفة و خايفة تقولك ساعتها متأرنبش لأن بعد حين هتخونك و هتفضل طول عمرك بتدور ع واحدة زيها زمان ايام م كانت بتحبك و مش هتلاقي ف هتبقي عايز تعيش حياة تغيظها بيها و تسعي ف ده ف تخسر نفسك تتغير ذاتك لشخص متعرفهوش مش انتا و ف الاخر لما توصل هتلاقيها بعتالك بتقول السلام عليكم اخبارك ايه ف تفهم انك كنت بتعمل كلللللللل ده ع قوة ضهرك م هتشيل و ان النجاح الي عملته طلع ف الاخر لشخص انتا كنت بتحبه مش هي ... انتا

1
Kiwi_4680
Kiwi_4680🇪🇬•غاضبغاضب

ازاي اتخطي حد كنت بحبه اكتر من اي حاجة ازاي وانا مش قادره اتحرك من مكاني وكان صعب احب او اوصل للمرحله دي عشان انا بقلق وكل حاجة مكنتش بسهوله انا انجري فشخ دلوقتي من الحب وبكره الناس ونفسي اكتر من الاول

18
Banana_9097
Banana_9097🇪🇬•مكسور القلبمكسور القلب
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

7
Marshmallow_7991
Marshmallow_7991🇪🇬•مكسور القلبمكسور القلب
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

6
Kiwi_8616
Kiwi_8616🇪🇬•مكسور القلبمكسور القلب

كنت بحب حد وسبنا بعض بقالنا سنه وسبنا بعض وعن اقتناع بمشاكل هي عملتها بس الفكره ان انا حقيقي كنت بحبها بجد وهي محاولتش حد تمسك في علاقتنا رغم ان كانت بتحلف بعلاقتنا وانها عمرها ما هتقابل حد زيي ، غلطتي ان انا حبيت بجد طيب ولا ايه ، ببقا محتاج اننا ادخلها اطمن عليها ومبحبش مش عارف اعمل ايه ولغايه دلوقتي مقابلتش حد يشد قلبي لدرجه انو ينسيني علاقتي معاها + ان انا فعلا بردو مش هينفع ارجعلها

4
أحدث المواضيع
1 / 3
Coffee_16188
Coffee_16188

ازاي خرجت من دوامة التوهان و تضييع الوقت

ازاي وصلت لاحسن نسخة من نفسك و خرجت برا سجن العادات السلبية و بدأت حياتك تتحسن بجد...
2 المنشورات•2 النصائح
Mango_9483
Mango_9483

نصيحه كان نفسك حد يقولهالك من زمان

» نـصـيـحـه كـان نـفـسـك حـد يـقـولـهـالـك مـن زمـان ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
4 المنشورات•4 النصائح
Suchi_16120
Suchi_16120

تجربتك مع الإدمان

احكلنا عن تجربتك مع الادمان، ويدخل تحت مصطلح الادمان هنا، ادمان(السوشيال ميديا، الأكل، علاقه عاطفيه،مخدرات، اباحيه، واي
2 المنشورات•2 النصائح
Orange_18102
Orange_18102

حاجه كان نفسك تعملهاا ومقدرتش تعملهاا

حاجه كان نفسكم تعملها او بتخططو تعملوهااا ومعرفتوش تعملهوهاا اي كان السبب يعني
3 المنشورات•18 النصائح
Coffee_6567
Coffee_6567

التعرض للخيانة

تجربتكم مع الخيانة ، و هل قدرتوا تسامحوا و تمنحوا فرصة تانية ولا الأمر انتهي ، و هل قدرتوا تتخطوا و ازاي ؟
6 المنشورات•42 النصائح
Cookies_18736
Cookies_18736

هو في حد بيعاني مع الوحده ؟

يعني تبقي وسط الكلية، الشغل، البيت، أو أي مكان فيه ناس كتير... ومع ذلك حاسس إنك لوحدك ومش منتمي لأي حد فعلًا. وبتتعب ومح
5 المنشورات•21 النصائح
Peanut_18831
Peanut_18831

ايه اكتر حاجة مؤلمة حصلت لك و مش قادر تنساها

عن نفسي مش قادرة انسى حاجات عشتهم فطفولتي،كتير ناس بتقول يا ليت الشباب يعود يوما،انا مستحيل اقول الجملة دي عشان أمرْ فتر
12 المنشورات•51 النصائح
Avocado_13168
Avocado_13168

تفتكر انت بتخاف من الوحده ليه

هل الوحده ممكن تكون حلوه فعلا وانت الي بتبعد عشان كلام الناس عليها وانك مش عايز تبقى
16 المنشورات•91 النصائح
Flame_11924
Flame_11924

ايه الكلمه اللي اتقالتلكم من اهلكم و من ساعتها و عيونكم بطلع فراشات اول ما تفتكروها؟

بابا مش بيعرف يعبر عن مشاعره بس في مره قالي اني اكتر حد شبهه في اخواتي و اكتر حد بيعرف يضحكه و الوحيده اللي هتفرق معاه ل
4 المنشورات•26 النصائح
عنا·الوسوم·الأسئلة الشائعة·الشروط والأحكام·سياسة الخصوصية·إرشادات المجتمع·الصحافة·اتصل بنا·
AfrikaansአማርኛالعربيةAzərbaycanБеларускаяБългарскиবাংলাBosanskiCatalàČeštinaCymraegDanskDeutschΕλληνικάEnglishEspañolEestiEuskaraفارسیSuomiFrançaisGaeilgeGalegoગુજરાતીHausaעבריתहिन्दीHrvatskiMagyarՀայերենBahasa IndonesiaIgboÍslenskaItaliano日本語ქართულიҚазақភាសាខ្មែរಕನ್ನಡ한국어KurdîКыргызчаລາວLietuviųLatviešuMalagasyМакедонскиമലയാളംМонголमराठीBahasa MelayuMaltiမြန်မာनेपालीNederlandsNorskChichewaଓଡ଼ିଆਪੰਜਾਬੀPolskiپښتوPortuguêsRomânăРусскийKinyarwandaسنڌيසිංහලSlovenčinaSlovenščinachiShonaSoomaaliShqipСрпскиSesothoBasa SundaSvenskaKiswahiliதமிழ்తెలుగుТоҷикӣไทยTürkmenTürkçeУкраїнськаاردوOʻzbekTiếng ViệtisiXhosaYorùbá中文isiZulu

جميع الحقوق محفوظة © ٢٠٢٥ توهيل (شركة سيدلر)