Mango_16538🇪🇬•منزعجانا أوقات بحس ان في اكسده فبشرتي معرفش ليه اوقات لما انزل ببص بعد كام ساعه ف المرايه الاقي بشرتي مأكسده بتدايق اوي من كدا مع ان بشرتي إلى حد ما كويسه عايزه اعرف ايه السبب وايه حلها لأن لاحظت دا ف الصيف بس بيحصل كدا ارجو حد يفيدني
Brain_13227🇪🇬•متعبالجو حر بشكل فظيع المفروض نتصرف ازاي في الحر ده الواحد مش عارف يذاكر ومش عارف ينام ومش عارف يعمل اي حاجه في حد درجه الحراره في منطقتو اكتر من 45° واي أفضل حاجه تتعمل في الجو ده اللهم اجرنا من حر جهنم
French Fries_4143🇪🇬•خجولهو يعني ايه الشتا خلص بجد؟؟ هنرجع للحر تاني والجو ده تاني بجد وان الواحد ميبقاش طايق نفسه بسبب الحر والتلزيق والعرق والحما كل خمس دقايق يعععع متنسوش تحطوا ديودرنت يجماعه مش هينفع يبقى حر وصهد ومواصلات ودروس وريحه نتنه كمان دمتم سالمين