دلوقتي انا في مطروح بصيف حد في مطروح حالياً في هنا خناقات وانا حاسس اني زهقت وقرفت وكنت بفكر ارجع وبعدين قولت وليه منزلش هنا بوست يمكن حد يرد ولا حاجة الموضوع سخيف انك تبقي خارج تتفسح وتتبسط وتلاقي الناس اللي حواليك مش مقدرة ده
قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟
قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟