Pistachio_15499🇪🇬•خجولهو انا لو بحب رجلين البنات دى حاجة تقلل منى كراجل ؟؟ ارجو الرد بطريقة كويسة ويا ريت لو البنات هى اللى ترد الموضوع بالنسبالى مهم جدا واعذرونى على كلامى لانى مش بعرف ابين دا فى الحقيقة ببقى مكسوف
Candle_4163🇪🇬•خجولطيب يا جماعة انا بعترف انى بحب رجلين البنات هو انا هفضل مخبى لغاية امتى يعنى الموضوع دا بيخلينى محرج جدا بصراحة بس خلاص ايللسا اتخمتاب البلهمي غببلههتةي ععللاممةة هالغهنيت ههالللتخخيل ههعللتيا