انا تقريبا كده خلاص بعدت عن كل الناس الي كنت اعرفهم ، أنا كنت عارف ناس حلوه زمان الكلام معاهم مريح وبيهونو الدنيا علي الواحد بس ده كان زمان ، كل الناس الي عرفتها ف الفتره الاخيره شبه بعض يا اما مش سالكه وداخله عايزه حاجه معينه يا اما بتتسلي نتكلم مره وتكمل مع غيرك وفي الاخر محدش عارف التاني وانا بصراحه مليش ف الجو ده انا بحب الناس السهله الواضحه وحقيقي مش عارف لسه في حد كده ولا خلاص الناس كلها مبقتش مريحه