انا بحب واحد و الضاهر ان هو مبيحبنيش ، احنا بنشتغل مع بعض هو ساعات بيهتم بيا و يكلمني و يسأل عليا و ساعات بيتعامل كاني مش موجودة ، مش عارفة اعمل ايه ،انا حاليا حاولت ابعد عليه و مبكلموش خالص بس اشتقت له كتيي 😭
قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟