فسخت خطوبتي من شاب محترم جدا وعلى خلق ودين وكل حاجه وحصلت مبينا مشاكل في اخر فتره وهو اللي غلطان ومش معترف بغلطه، ممكن حاجات ومشاكل تافهه بس انا اصريت امشي ومكملش ومعرفش انا صح ولا غلط هو عايز يرجع وبيقول للوسيط مشفعليش عندها اي حاجه حلوه عملتها ليها؟ الكلمه وجعت قلبي اوي، لانه والله احنا انفصلنا بهدوء وبم يرضى الله مش عارفه اعمل ايه وارجع ولا لا بس جزء كبير جدا من جوايا بيقولي مترجعيش واتخطبنا سنه ونص بجد حزينه اوي من جوايا على وضعي وزعلانه عليه بردو اني ضيعت سنه ونص من عمره