Blueberry_19582🇸🇦•مُرهقانا متشخصة شخصية حدية و لما يحصل موقف يضايق دماغي بتعمل سيناريوهات تنكد عليا اللحظات الكويسة اللي انا فيها دلوقتي عشان بفضل افكر ف الوحش اللي لسا هيصل بعدين حتي لو بعيد او احتماليه حدوثة قليلة
Flame_15470🇪🇬•متعبانا عندى ٢٥ سنة من وانا عندى ١٩ ظهرت عليا اعراض اكتئاب وروحت لدكتور وشخصنى اضطراب ثنائى القطب واضطراب شخصية حدية واضطراب ما بعد الصدمة وروحت لكذا دكتور شخصونى كلهم نفس التشخيصات من وقتها وانا حياتى شبه متوقفة وبعانى كتير جدا جدا كل حاجة فى حياتى بعملها بصعوبة بشوف الحياة باهتة من غير الوان قررت انتحر كذا مرة وكل المحاولات بتفشل مبقتش عايز اعيش وبستنى الموت فى كل لحظة
Brain_4048🇪🇬•وحيدسلام عليكم غالبا انا عندي اكتئاب او شخصيه حديه ده اللي بحسه بناء علي اللي بعيشه. المهم انا كشاب عشرين سنه لازم لازم يركز علي نفسه (صلاته ودراسته) وبالفعل انا بعمل كدا بس للاسف الكواليس صعبه جدا جدا.. عايش لوحدي عندي صحاب بس كلهم مزيفين كان ربنا كاتبلي الوحدة... خلاص يبقي المفروض الناس الحقيقة هما اهلي لكن للاسف هما سبب زعلي دايما اصلا اكيد انتو فاهمين سوء التفاهم والخناقات وكده ف ايه الحل انا تعبت بمعني تعبت انا تقريبا بقيت بشحت اللي يملي فراغي والله العظيم