(انا مليانه) امي كل شوية تبعتلي نفس الدكتورة دايت عشان خست معاها جامد قبل كدة وزهقت من الدايت انا بقالي سنين بعمل دايت وبفشل وبسبب ادوية نفسية تخنت بشكل وغير كدة وقفت ايام الامتحانات وخدت اجازة امي حجزت متابعة هناك وانا تعبت منها كل حاجة خطر وانا عايزة اعمل عملية تكميم او شفط الدهون دول الاسهل فانهي افضل تكميم ولا شفط امي مش راضية لا ده ولا ده