محتاجه اسمع وافكر ف اي حاجة بره حياتي انا .... احكولى اى حاجة عن نفسكوا ..شاركوا مزيكا او فيلم او صورة حلوة لو ده مسموح هنا ...لعل الوحدة دي تخف شوية وتهدي ..قد ايه ده شعور سخيف ومزعج وبيحسسك بالضياااااااااااااااع
قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟
قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟