كنت فاكر الغربة حلوة وهسافر اعمل فلوس وكدا😄 عشت من صغري وانا فاقد للأمان فا بقيت اتعلق بأي حد وبقيت عايز اراضي كل الناس مع اني مكنتش لا عايز اسافر ولا نيلة ولا عايز حاجة من الدنيا لكن اهو اللي حصل ويمكن ربنا ابتلاني وبيكفر عن سيئاتي بيها السفرية دي مكملتش شهرين فيها يمكن لكن اليوم بيعدي بسنة🥲