مسوئين سمعة الاسكندرانية ليه يجدعان والكل بيقول صيع وبتوع حوارات انا في اسكندرية بقالي اسبوع وكل ما حد يعرف اني قهراوي يقولي الغريب في بلدنا سلطان وحرفياً العزومات مغرقاني ولما واحد كان هيمسك فيا بدون سبب سابني اول ما عرف اني مش اسكندراني هما اه بشكل عام عندهم مشاكل بس اصولهم غلابة و ده اللي شوفتو هنا صراحة