اتقالي اني جاحدة و ماليش عزيز ولا غالي و محدش يقدر يأمنلي كل دا عشان جبت حقي من شخص كان المفروض قريب ليها بس ظلمني و كل حقي و كنت مضايقة جدا و مكتئبة و لقيت هجوم من ناس كتير حواليا و طلعت وحشه ا
اتقالي اني جاحدة و ماليش عزيز ولا غالي و محدش يقدر يأمنلي كل دا عشان جبت حقي من شخص كان المفروض قريب ليها بس ظلمني و كل حقي و كنت مضايقة جدا و مكتئبة و لقيت هجوم من ناس كتير حواليا و طلعت وحشه ا
طب ممكن تحكى بدل كبت فيكى
مش شيفو سبب ان حد يقلك حاجه زي كدا بصراحة.