Coconut_19787
🇩🇿
يشعر بـ غاضبغاضب

السلام عليكم ممكن تنصحوني كيف اتعامل مع زملاء عمل اطلقوا اشاعة بانني خطبت يعني ولم اخبرهم وانني استعد للزفاف ثم لانني لم اقل لا لا ولا نعم اعتقد تمادوا حياتي الشخصية امر خاص بي ولست مجبرة لاخبرهن بتفاصيل حياتي

Flame_11465
Flame_11465🇩🇿أفضل 3منذ 7 ساعات

خليهم يقولو شابغاو هوما هاكة ولا هاكة مغادي يضروك في حتى حاجة و مكتوبك جايك جايك كاينة قاعدة ديريها في راسك مكانش لي راه يعمرلك جيبك خليهم يزعفو ولا يطردڨو

Potato_20203
Potato_20203🇪🇬أفضل 10منذ 10 ساعات

لازم طبعا تصححي المعلومة لاي حد بيباركلك علي الخطوبة وحطى حدود مع الفاعل، وانه مش من حقه يقول حاجه مش صادره منك ولو الفاعل كررها استخدمي نفس الاسلوب عشان يفهم انه مستفز، اشاعه انه اشترى عربية جديدة، غير سكنه، خلف طفل جديد، او اتجوز، وهكذا

Banana_18636
Banana_18636🇪🇬أفضل 50منذ 11 ساعات

النوع ده من الناس مينفعش تريحيه غيظيهم وكبري دماغك منهم