•
•
•

أخ

20 منشورات
Watermelon_17676
Watermelon_17676🇪🇬•محبطمحبط
الموضوع: اسوء حاجه اتقالتلكم

كان ليا أخ أصغر مني وتوفاه الله بس أمي كانت بتحبه عني فانا اتربيت علي جملة كان نفسي انته اللي تموت وهوه اللي يعيش واني مش ابنها وابنها اتوفي أو اني دايما بتقارن بيه لما بعمل انجاز أو اي حاجه فالعموم ده كان زمانه عمل أحسن من كده ده هوه كان اجمل من كده وبنفس الشكل ده لحد ما تميت ال١٢ سنه أو ١٠ سنين ولسه الكلام ده مأثر فيا لحد الوأتي

11
Pizza_15115
Pizza_15115🇪🇬•محبطمحبط
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

4
Strawberry_16687
Strawberry_16687🇪🇬•مكسور القلبمكسور القلب
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

22
Marshmallow_10625
Marshmallow_10625🇪🇬•غاضبغاضب
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

16
Peanut_15812
Peanut_15812🇪🇬•متوترمتوتر

قعدت افكر في هدف في دماغي النهاردة بس مش عارفة ابدأ منين ولا المفروض ادخل كلية معينة عشان اروح المجال دا ولا ملهاش علاقة صحيت النهاردة علي كلمة انا عايزة ابقا أخصائية تخاطب و بعدين ابقا اعمل دكتوراه فالمجال دا لان ضحية جلسات التخاطب كان اكتر حد بحبه و هو اخويا الصغير ناس معندهاش ضمير ولا رأفة و هي ساعة و ياخدو بالالف جنيه يعني الجلسة مش سحرية حضرتك هيتعالج فساعتها لا و فالساعة دي كمان بيقعد يصرخ و يعيط ولا بيستفاد حاجة فبجد انا حطيت حاجة فدماغي وسط عوائق كتير و منهم اهلي بردو و حاسة اني هخون نفسي لو محققتش الهدف دا

13
French Fries_13437
French Fries_13437🇪🇬•غاضبغاضب

انتم ازاي بتتعملوا مع اخوكم الصغير عندي مشكله مع اخويا الصغير و معرفش ايه الي وصله لي كدا اخويا صغير قليل آلادب شويه جوه البيت بيقول اسؤ ألفاظ ( مش اسؤ اوي الصراحه بس بيقول الفاظ مينفعش تتقال في بيت ) في وجود انا أو اخويا الكبير أو امي اجي اتكلم مع يتخانق و يقل أدبه اجي اشتكي لي امي تقولي كبر دماغك منه هو قليل ادب اعمل ايه اكلم اخويا الكبير يقولي اعملك ايه اضربه يعني مشكله أنه أسلوبه معايا انا بذات اوحش وأحد بمعني ديما مش طايقني مع اني مش بكره بس ديما في كره مبالغ في نحيتي انا بس اجي اهزر معاه يضايق و ديما حاسه بعيد عني عكس اخويا الكبير الي انا و هو قريبين من بعض و مشكله أنه اوقات كبيره بيقل أدبه عليه علشان بهزر معاه يشتم و يقولي هضربك و بتاع و انا المفروض اخوه الكبير انا مش عارف بحكي ليه تفاصيل كتير بس انا مدايق و مخنوق قولت افك هنا شويه

4
Apple_10774
Apple_10774🇪🇬•عاديعادي

عندى مشكلة ان اخويا الغالى بيقف فى اوقات مينفعش يقف معايا فيها ومن اقل حاجة ومش اى وقفة بيقف على اخره وبيبقا باين اوى قبل كدا كنت فى الشغل وعندى فى المكتب اتنين بنات شغالين معايا ساعتها مره افتكرت حاجة خلته مش عايز يهدا خالص والبنت واحده منهم لاحظتنى

2
Heart_14960
Heart_14960🇩🇿•منهكمنهك
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

14
Orange_13323
Orange_13323🇪🇬•محبطمحبط

دلوقتي انا اخويا للاسف دخل في سكة القروض و لما كان ليعجز عن السداد كان للاسف بيجيب قرض تاني وهكذا لحد ما دخلنا كلما معاه في دوامه ملهاش اخر و كلنا ينحاول نساعد معاه بس للاسف كل ده مش مكفي برضو حد عنده اقتراح او رأي ممكن يساعد في الموضوع ده

5
Flower_7487
Flower_7487🇩🇿•وحيدوحيد

كل ما راح أنام يجيني سؤال ليش ليش ما عندي حد بيحبني و أكون أنا أولوياته ليش ما عندي علاقة حلوة مع أخوي ألي تربينة زي توأم و على طول بيتجهلني ليش أنا أعطي كل وقتي لناس باه نفهمهون و ننصحهوم فلمقابل ما نلقى حتى أحد يسمعلي ولا ينصح من قلبو مثلي حتى وليت نكره نقص من طاقتي و نمدهوم فلعلاقات لي ما تنفعي ليش ؟!!!

4
Coconut_10418
Coconut_10418🇩🇿•مكتئبمكتئب
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

7
Taco_5476
Taco_5476🇪🇬•قلققلق

عندي مشكله رخمه شوية وهي بختصار بيقولو الي ف ايدي مش ليا يعني ممكن مثلا احوش مبلغ عشان اخد بي خطوة ف شقتي ويجي اخويا يستلف منو عشان كان بيصب وفلوسو مكفتش مبرضاش اقول لا بس انا كمان معملتش حاجة زاي حجات كتيره شبه كدا

8
Flower_4447
Flower_4447🇪🇬•عاديعادي

سؤالي للشباب عشان محتاجة اعرف رآيهم في موضوع بما انهم شباب زي بعض انا اخويا عنده 26 سنة وييشتغل شغلانة كويسة بمرتب كويس الحمدلله وجاهز انه ياخد خطوو الخطوبة بس عمره ما فكر يتجوز زي باقي الشباب مابتفكر بقالنا فترة ماما بتكلمو في الموضوع شوف بنت ومش عارف ايه ورشحناله كذا وحدة شوف دي وشوف دي مفيش بردو يقولنا لا انا مش بفكر دلوقتي وكمان لسه النصيب مجاش هو اكيد الجواز دا نصيب انا عارفة لدرجة بابا قاله انا هساعدك في تكاليف الزواج متقلقش وانا معاك بردو مفيش انا اخويا وسيم شويتين تلاتة وبنات كتيرر بتكرش عليه من ايام ماكنا في المدرسة لحد الشغل وبنات كتير كانت تيجي تكلمني وتصاحبني لمجرد انا اخته وهو عارف دا كويس وساعات في بنات كتيرر يلمحوله بس بيطنش ومش بيدي اي اهتمام هو تقيل اوووي وهو عمره في حياته ماكلمنا عن اي بنت معجب بيها حتي ولا اي حاجة بجد ولما نسأله يااما يقولنا انا حاسس مش جاهز دلوقتي او لسه النصيب او خايف من المسؤولية وليه اعلق واحدة بيا دلوقتي وهو من النوع الملتزم دينيا شوية ومش بيحب جو الارتباط وكدا فهل دا طبيعي؟؟ هو كتوم اوي مبنعرفش ناخد منه كلمتين ع بعض فعشان كدا قلت اسأل يمكن حد عنده اجابة

7
Sugar_11457
Sugar_11457🇪🇬•متعبمتعب
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

2
Plum_11199
Plum_11199🇪🇬•حزينحزين
الموضوع: ازاي اتخطيت وفاة شخص عزيز عليك

الفكره انك تتقبل ان الشخص ده ف مكان احسن و تبقي عارف انك هتقابله دي لوحدها بتصبرك اخويا اتوفي ف حادثه سير و اتخطيت الموقف ف نفس اللحظه و قولت إنا لله وإنا اليه راجعون وعارف انه ربنا صبرني علشان امي و ابويا و اخواتي كانو اضعف ناس ف الموقف ده وانا اللي كنت لازم ابقا ضهرهم وشايلهم ربنا يجيبلنا حقنا من الناس اللي موتت اخويا❤

2
Mango_9609
Mango_9609🇪🇬•متوترمتوتر
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

10
Orange_10694
Orange_10694🇪🇬•غاضبغاضب
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

10
Coffee_9388
Coffee_9388🇩🇿•قلققلق

مهم انا عندي مشكل اني راني موسوس وخايف في نفس وقت خطرش انا نخدم بعيد على دارنا و يما مريضة شوية وخويا صغير قبيح وبابا كيفو ويما مريضة شويا وهذي حاجة خلاتني منرقدش ليل بسبتها وديما موسوس كاش ما يصرالها

9
French Fries_8585
French Fries_8585🇪🇬•مكسور القلبمكسور القلب

اتمني من كل اخواتي المحترمين الي هنا تدعي لاخويا بالرحمه متوفي يوم الوقفه وحشتني اوي ياحبيبي 💔💔 ..............💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 💔 في الجنه ونعيماها ياحبيبي قاعد علي سريرك وليه ريحتك فيه وكانك نايم جنبي مش كنا متفقين اننا هنخرج بعد العيد سفريه حلوه

6
Candle_5033
Candle_5033🇪🇬•محبطمحبط
الموضوع: معاملة الأهل في تكوين شخصيتك

معاملة اهلي ليا عامة مكنتش احسن حاجه خالص نهائي يعني مكنتش بحس اني محبوبة ف البيت ولا مرتاحة ولا مقربة من حد منهم كنت اتنشن و انا صغيرة ل مجرد اني الفت الانتباه او تصادف انهم يحسو بيا و يفهموني بس مبيحصلش انا البنت الوسطانية بحب اختي الكبيرة و جدا كمان و اخويا الصغير برضو كنت بحبو و بهتم بيه و بلعب معاه و اخلي بالي منه و كل حاجة كنت بهتم بيه جدا بس واحدة واحدة بدأو يدخلو ف دماغو افكار وحشة زي اني بكرهه او بغير منه او مش بحبو و ده مكنش حقيقي عامة ف هو كرهني و صدقهم و بدأ يعاملني وحش و يتمرد عليا بعد مهو كان صاحبي الوحيد لأن حتي مكنش عندي صحاب ف المدرسة كنت بثبتلو اني بحبو بس برضو كان دايما عليا هجوم منهم و اني وحشة معاه و مبحبوش لدرجة انه الوحيد خسرتو و احنا دلوقتي كبرنا و برضو لسه نفس الكلام بيتقال و هو حتي بيقولهالي اني مبحبوش و بغير منه ، زاد اكتر عدم التفاهم ف البيت معاهم انا للاسف محتاجاهم و هفضل محتاجاهم بس اعمل ايه لحد انهاردة ف خلافات معاهم و بذات مع امي هي اللي ف وشي و انا ف وشها ف بنرازي فبعض هي حتي لدرجة اني لو معملتلهاش كباية شاي حرفيا تسمعني كلام زي السم بجد بتقول كلام وحش جدا ف الرايحة و الجاية و مسمياني الجاحدة و تقول مش عارفه دي طالعة كده ليه ولا لمين طب م انا كده بسببك انا بحبها بس زعلانة و بزعل منها اوي بخاف قلبي يقفل عليها و اكرهها او بعاملها ب جفا و برود زي م فمعظم الوقت بلاقيها و مش عارفة احل ، كنا صحاب زمان يعتبر انا و هي اكتر من دلوقتي بس انا اللي كنت بخلي بالي منها مش العكس و مع ذلك عمرها م افتكرتلي حاجة كويسة ولا شكرت فيا انا اسوء شئ عندها ، يعني و ابويا كده كده مش موجود هو عايش بس سايبنا و هما مطلقين عمره م فكر فيا برضو ولا حبني انا بحبو بس افعالو و تصرفاته بتمنعني من ده لأنه كل م بيجي او يرجع مبصدق بس ببقي عارفة انه ماشي ف معلقش نفسي بيه بس يعني عامة معرفتش احقق معاهم العلاقة الناجحة مع اني بحبهم بس تصرفاتهم بتزقني و بس .

0
أحدث المواضيع
1 / 3
Coffee_16188
Coffee_16188

ازاي خرجت من دوامة التوهان و تضييع الوقت

ازاي وصلت لاحسن نسخة من نفسك و خرجت برا سجن العادات السلبية و بدأت حياتك تتحسن بجد...
2 المنشورات•2 النصائح
Mango_9483
Mango_9483

نصيحه كان نفسك حد يقولهالك من زمان

» نـصـيـحـه كـان نـفـسـك حـد يـقـولـهـالـك مـن زمـان ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
4 المنشورات•4 النصائح
Suchi_16120
Suchi_16120

تجربتك مع الإدمان

احكلنا عن تجربتك مع الادمان، ويدخل تحت مصطلح الادمان هنا، ادمان(السوشيال ميديا، الأكل، علاقه عاطفيه،مخدرات، اباحيه، واي
2 المنشورات•2 النصائح
Orange_18102
Orange_18102

حاجه كان نفسك تعملهاا ومقدرتش تعملهاا

حاجه كان نفسكم تعملها او بتخططو تعملوهااا ومعرفتوش تعملهوهاا اي كان السبب يعني
3 المنشورات•18 النصائح
Coffee_6567
Coffee_6567

التعرض للخيانة

تجربتكم مع الخيانة ، و هل قدرتوا تسامحوا و تمنحوا فرصة تانية ولا الأمر انتهي ، و هل قدرتوا تتخطوا و ازاي ؟
6 المنشورات•42 النصائح
Cookies_18736
Cookies_18736

هو في حد بيعاني مع الوحده ؟

يعني تبقي وسط الكلية، الشغل، البيت، أو أي مكان فيه ناس كتير... ومع ذلك حاسس إنك لوحدك ومش منتمي لأي حد فعلًا. وبتتعب ومح
5 المنشورات•21 النصائح
Peanut_18831
Peanut_18831

ايه اكتر حاجة مؤلمة حصلت لك و مش قادر تنساها

عن نفسي مش قادرة انسى حاجات عشتهم فطفولتي،كتير ناس بتقول يا ليت الشباب يعود يوما،انا مستحيل اقول الجملة دي عشان أمرْ فتر
12 المنشورات•51 النصائح
Avocado_13168
Avocado_13168

تفتكر انت بتخاف من الوحده ليه

هل الوحده ممكن تكون حلوه فعلا وانت الي بتبعد عشان كلام الناس عليها وانك مش عايز تبقى
16 المنشورات•91 النصائح
Flame_11924
Flame_11924

ايه الكلمه اللي اتقالتلكم من اهلكم و من ساعتها و عيونكم بطلع فراشات اول ما تفتكروها؟

بابا مش بيعرف يعبر عن مشاعره بس في مره قالي اني اكتر حد شبهه في اخواتي و اكتر حد بيعرف يضحكه و الوحيده اللي هتفرق معاه ل
4 المنشورات•26 النصائح
عنا·الوسوم·الأسئلة الشائعة·الشروط والأحكام·سياسة الخصوصية·إرشادات المجتمع·الصحافة·اتصل بنا·
AfrikaansአማርኛالعربيةAzərbaycanБеларускаяБългарскиবাংলাBosanskiCatalàČeštinaCymraegDanskDeutschΕλληνικάEnglishEspañolEestiEuskaraفارسیSuomiFrançaisGaeilgeGalegoગુજરાતીHausaעבריתहिन्दीHrvatskiMagyarՀայերենBahasa IndonesiaIgboÍslenskaItaliano日本語ქართულიҚазақភាសាខ្មែរಕನ್ನಡ한국어KurdîКыргызчаລາວLietuviųLatviešuMalagasyМакедонскиമലയാളംМонголमराठीBahasa MelayuMaltiမြန်မာनेपालीNederlandsNorskChichewaଓଡ଼ିଆਪੰਜਾਬੀPolskiپښتوPortuguêsRomânăРусскийKinyarwandaسنڌيසිංහලSlovenčinaSlovenščinachiShonaSoomaaliShqipСрпскиSesothoBasa SundaSvenskaKiswahiliதமிழ்తెలుగుТоҷикӣไทยTürkmenTürkçeУкраїнськаاردوOʻzbekTiếng ViệtisiXhosaYorùbá中文isiZulu

جميع الحقوق محفوظة © ٢٠٢٥ توهيل (شركة سيدلر)