السلام عليكم انا عايزة اخد رأيكم ف حاجه انا خلصت امتحانات ف اخر سنه كلية و باقي شهادة التخرج بس و ابقي خريجة المهم قدمت ف حضانه حكومة و اتقبلت بس لسه هقدم ورقي و اروح بعد ما استلم الشهادة المشكلة المرتب ضيل جدا جدا بعني من ٥٠٠ الي ٨٠٠ اعلي حاجه هناك قولت تبقي ثواب و ف نفس الوقت اخد خبرة بس انا مش هكمل ف مجال التدريس بعد كده اصلا و هدخل مجال الامن السيبراني بس دخلت مؤقتا لحد ما اخلص كورساتي و كده كده هخلص الساعه ١ و باقي اليوم فاضي ف اي رأيكم اروح و اخد ثواب تعليم الاطفال بغض النظر عن المرتب؟ ولا اطنش ؟ لاني كنت بدور علي شغل عشان اجهز نفسي وكده و فكرت المرتب هيكون ٢٠٠٠ او ١٠٠٠ ع الاقل ف قولولي رأيكم و اسفة علي الإطالة