عوزة استفسر عن حاجه لو فيه شخص معاه متعلم لغات برمجه وشغال ف أمن سيبراني من وخبرة ١٠ سنين هل ممكن يخترق تلفوني؟ للعلم هو ممسكش فوني ومبعتليش لينكات غير لينكين ل بيدج فيس وكانت بتفتح عادي اعمل فولو وخلاص
عوزة استفسر عن حاجه لو فيه شخص معاه متعلم لغات برمجه وشغال ف أمن سيبراني من وخبرة ١٠ سنين هل ممكن يخترق تلفوني؟ للعلم هو ممسكش فوني ومبعتليش لينكات غير لينكين ل بيدج فيس وكانت بتفتح عادي اعمل فولو وخلاص
متابعه
الاجابه اه ممكن وممكن اوي ده خبره 10سنين ومعاه لغات كمان ومس بخوفك بس ازاي اي حد يقدر يخترق فونك من حاجتين برامج او يسمك فونك او يبعتلك لينك وانتي فتحتي لنكين بس مبانش انو خطر عندك او كدا ف عادي ولازم تتاكدي انو لينك اصلي زي اي لينك تاني ولعىه خير يعني اكيد مخترقش فونك