•
•
•

اعتذار

27 منشورات
Coconut_10729
Coconut_10729🇪🇬•آسفآسف

جايه اخد رايكم فى حاجه هل لو انا و حبيبي كنا متخانقين و بعتله الرساله دى هيرجع...؟؟ 🥺🥺 عارف انا لى مبستحملش بعدك عنى يوم واحد حتى مهما كان اى اللى حاصل بينا عشان حبيتك من قلبى بجد ي أحمد متبعدش عنى ي أحمد مش عايزه اعيش اللى باقى من عمرى ع ذكرياتنا متبعنيش بالسهوله دى أحمد اللى بينا يستاهل نحاول عشانه شويه كمان متمسكش فى الكلام اللى بيتقال وقت الزهق احنا عدينا صعب كتير سوى ف لى معنديش اللى جاى كمان سوى بتمنى من ربنا تفضل معايا طول العمر لانك دايما كنت كل حاجة في حياتى و مازلت كل حاجة فى حياتى برضو ف اعقل ي أحمد كدا و انسى اليومين اللى فاتوا دول لان انا نفسيتى فيهم كانت زى الزفت وللاسف جت فيك أنتَ، جت فى اغلى حاجة عندى و انا ما مستعده اخسرك انا اسفه ع الكلام اللى قولته و ضايقك بس حقيقى انا بحبك والله و كل دا كان بسبب انى زهقانه و معرفتش اتحكم فى نفسي، حقك عليا ي أحمد.

19
Potato_7204
Potato_7204🇪🇬•ضائعضائع
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

25
Cloud_5755
Cloud_5755🇪🇬•حزينحزين

عندي خنقة رهيبة من نفسي ومن كل حاجة بحاول ابقي احسن ومش عارف حاسس نفسي مبعرفش اقدر نفسي ولا فاهمها وبحاول اجي على نفسي علشان اللى قدامي وبقدره زيادة بس في المقابل بلاقي اللى قدامي مش مقدر حاجة من اللى بعملها ودا بيأذيني ومببقاش مرتاح معاه وعندي سؤال، ممكن نغلط غلطات تزعل الشخص اللى بنتعامل معاه جامد بس هل لو قدرت الزعل دا وفهمت هو ليه زعل واعتذرت عنه كذا مرة والشخص يفضل قافل بردة هل دا طبيعي معترف ان الغلطة كبيرة بس اعتذرت عنها وبينت غلطي ويعتبر شبه اتذللت علشان الشخص يسامحني وفي الاخر اتعامل معايا بهدوء وبرود كاني مبحاولش ومن غير تقدير لخوفي على زعله انا بجد تعبت اوي ومبقتش عارف اتصرف ازاي

3
Apple_19333
Apple_19333🇪🇬•متعبمتعب
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

3
Cloud_19110
Cloud_19110🇪🇬•عاطفيعاطفي
الموضوع: اكتر حاجه اكدتلك ان خلاص معتش تحاول

اني ادركت ان العطاء اللا محدود اتقابل بكل قسوة ، واني حتي اما سامحته (صديقي)ع خيانته للامانه( استحل بيتي بدون اذني ف قرف) ... بقي زعلان حتي ع رد فعلي ورغم كده كنت انا ف كل مره اللي براضيه عشان بحبه وباقي عليه رغم انه ولا مره اعتزرلي ع حاجه وف اخر مره حرفيا قدمت كفني عشان كنت معتبره شخص استثنائي وعمري ما عملت معاه حدود ع الاقل كانت خففتت من وجع قلبي واللي حصل فيا ...

4
Brain_19093
Brain_19093🇩🇿•ضائعضائع
الموضوع: إيه الشيء اللي نفسك ترجع تقوله لنفسك القديمة؟

سامحيلي على كل دمعة على كل موقف حطيتك فيه و انا متأكدة اني بضرك سامحيلي على كل اهمال على كل وجع على كل يوم ضيعتو في محاولت ارضاء الآخرين و نسيتك و نسيت احتياجاتك على كل صرخة من الداخل استهنت بيها على كل حاجة عملتها غصبا عنك سامحيلي على الايام الي ضاعت وعلى كثير اشياء ....

1
French Fries_13437
French Fries_13437🇪🇬•خجولخجول

انا عايز اقول حاجه عارف أنه هتبان روشه و شكلها دراما فارغة بس بردك هقوله لاني ده تليفوني و انا حر و رساله الي حابب اقولها أن انا الحمدلله قررت امسح اىـٕ ده و حابب اشكر كل الي قالي كلمه حلوه او هيقولي كلمه حلوه فيما بعد و احب اعتذر لكل الي قولتله كلمه وحشه زعلته أو نصيحتي طلعت مش مناسبه و معجبتوش و بتمني اني اكون فيدت حد فعلا و اخر حاجه حابب اقولها أن ناس الي هنا أه مشاكلها مهمه حتي لو كانت بسيطه فا محدش يستخسر يكتب أو يقول الي مضايقه صدقني موضوع بيريح و بردك حاول تعرف أن ربنا مبيديش معارك صعبه غير الي يقدر يتحملها الي قصدي أقوله أن مشاكلكم كلها تقدروا تحلوها بس لو بدأت انك تحلها تواجهة بدل ما انت خايف منه و الناس الي مشاكلها مش من عندها استحملها صدقني قدامكم عمر طويل كلها كام سنه و مش هتقضي بقيت حياتكم مع اهلكم و حالوا تحبوهم حتي لو انت حاسس أنهم كارهينك فا افتكر أنهم يوم ما اتولدت و لما كنت طفل كانُ بيحبوك افتكر حاجات الحلوه لأنهم في يوم هيمشو و هتحس بجد انك لوحدك ساعتها و ملكش حد و انبسطوا و استحملوا معلش حتي لو الحمل تقيل انتم تقدروا تشيلو بزيادة انا عارف اني طولت معلش و حاوله تقربم من اهلكم حتي لو هتيجي علي نفسك صدقني هتندم 👋

28
Coffee_4355
Coffee_4355🇪🇬•مكسور القلبمكسور القلب

في حد كدا عاوز اقلو انت فعلا حد كويس وجميل معلش نتزعلش علي الحجات الغلط الي عملتها وكونك زعلان يبق هتوب وتبق زاي الفل وانتي كمان عارف انك ندمانه علي حجات كتيره حقك عليا انا كل حاجة هتبقي حلوة رس

6
Kiwi_4327
Kiwi_4327🇪🇬•متعبمتعب

أنا اسفة اني معرفتش ارد ازاي بطلت عشان الريستريكت و لما يتفك هرد إن شاء الله علي كل الناس و اقولهم ازاي و عملت ايه و الرحلة كانت عاملة ازاي و ياخدوا بالهم من ايه بالظبط و ايه سهل و ايه صعب و كدا

4
Cloud_5258
Cloud_5258🇪🇬•ضائعضائع

Helloooo Ana mohamed Zaman w ana fy e3dady ta2rebn hasl mawqef kda ma3 had 2areby fa ana etla8batt beno w ben had tany w 3amlt moshkela w etbalet 3ala elsha5s el 8alt Ba3dha be fatra 3erft elsha5s elly elmafroud haslt ma3ah elmoshkela Bas kont eftaret 3ala eltany w makontesh 3aref a5als nafsy men elmawdou3 fa edtaret akaml Elmawdou3 da ba2alo ta2rebn talt aw arba3 snenn w mesh 2ader ashelo men dema8y la2ny hases belzanb awy ya3ny fakrt kteeeer a3tezr bas ma3reftsh khales 3ashan kda qarrt atkalm hna w lma sa2lt had 2aly esta8fr le rabna 3ano atala3 badalo sadka men 8er ma ye3raf bas bardo hasess belzanb awy w nefsy akhlas men daaa Plzzz help meee thank’s

12
Suchi_4417
Suchi_4417🇪🇬•يشعر بالملليشعر بالملل

ما تلومش حد غيرك في المرات اللي كنت فيها لوحدك ماترميش اللوم علي حد انه سابك ماترميش اللوم علي حد ان هو باعك ارمي اللوم عليك بجد اقعد مع نفسك كده وقولها انا اسفف انا اسف علي ان انا خليتك تتعرفي علي ناس مش شبهك انا اسف ان انا جيب عليكي انا اسف اني وجعتك اقعد مع نفسك واعتذرلها هي الحق ان هي بجد تستاهل الاعتذار مش الناس مش اللي سابك ومش اللي باعك ومش اللي فكر في نفسه نفسك تستاهل تستاهل بجد تحميها من كل الناس اللي حواليك تستاهل انك تبعدها عن ناس ما قدروهاش نفسك تستاهل ونفسك ليها عليك حق اوعي تنسي مهما عملو فيك اوعي تنسي ان انت اولا ثم الجميع اوعي تنسي

3
Biscuit_5785
Biscuit_5785🇪🇬•متعبمتعب

لو انا كل محد يخسرني اي علاقة بشكل عام نخسر بعض الشخص بيرجع يعتذر ساعات في نفس اليوم ساعات بعد شهور ساعات سنين كمان اية السبب ؟ عمر محد سابني ومرجعليش، نقطة كمان دايما بحس اني مهمش في وسط الناس يعني نفسي في حد يعتبرني اولوية على سبيل المثال صحابي اتصلوا يهزرو معايا وقاعدين على القهوة زعلت أن محدش قالي عشان اجي معاهم

1
Apple_14002
Apple_14002🇪🇬•آسفآسف

كنت لسا برغي مع بنت هنا بس للأسف فهمتني غلط انا مش بدور علي قلة ادب انا سألتها علي هدفها من البداية عشان لو دا الي بتدور عليه كنت هنسحب انا بعتذرلها بس انا بدور علي الناس النضيفة هنا والي عايز يصدق براحته والي مش عايز براحته برضو

4
Pizza_15115
Pizza_15115🇪🇬•آسفآسف
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

3
Watermelon_14579
Watermelon_14579🇪🇬•متعبمتعب

جماعه اذاني اوي بجد عايزه ابعت مسدج م اك فيك دي ولا لا عشان مشاعرو ؟الله يحرمك نطق الشهادة بآخر دقيقة بعمرك ربي يصعب دفنك وقبل مماتك يصعب عليك حياتك ربنا يسدها بوجهك، اللهم لا ترفع له رايهه

12
Flower_13076
Flower_13076🇪🇬•متعبمتعب

بدأت احس ان وجودي بقي غير مرغوب فيه عند صحابي يعني حتي لو غلطت و اعتذرت اكتر من مره و بطلت اعمل الحاجه اللي بتضايقهم و مع ذلك مفيش ده معناه انهم مبقوش عايزني صح *قبل ما حد يدخل يشتمني احنا بس شدينا مع بعض ف الكلام لاننا بنتخرج و مضغوطين جدا جدا وانا بعمل المشروع كله لوحدي تسهيلا عليهم ووجدتي تعبانه و شغلي مش احسن حاجه و عاطفيا مش احسن حاجه و هما عارفين كل ده و اللي مزعلهم اسلوبي ف الكلام الفتره الاخيره و اني بقيت بتعصب * معني انهم رغم اعتذراتي و اني بطلت اتكلم عن نفسي او اقول اي كلام يضايقهم و لسه متضايقين مني انهم مش عايزني صح و مبقاش ليا مكان بينهم

8
Cloud_5549
Cloud_5549🇪🇬•عاطفيعاطفي

ياجماعه رساله م قلبي لكل عضو هنا.. انا اسف ليك وبعتذرلك مكان كل شخص اخطأ ف حقك وظلمك او اهانك او زلك انا اسف ليك علي كل حاجه كان نفسك فيها ومخدتهاش او ملقيتهاش زي ما اتوقعت انا اسف لكل واحد حد خذله وضيع حقه انا اسف لكل بنت وولد حد اتحرش بيهم انا اسف وبعتذرلك عن كل شر شوفته ف حياتك ربنا يعوضنا كلنا بالخير ويطبطب ع قلوبنا ويبدل حالنا لافضل حال بحب كل واحد هنا من قلبي وبعتذرلكم عوضا عن الحمقي والظلمه واصحاب القلوب المتحجره واصحاب الخسه والغدر..

0
Guava_11701
Guava_11701🇩🇿•ضائعضائع

بقيت بخاف افكر كتير في مشاعري اصل في كل مره بيحصل حاجه او بيحصل نقاش او اشد شويه مع حد يفضل يقول ان انا الي عملت انا السبب انا الغلط و ده بيحصل كتير خصوصا مع اهلي و انا مش بيبقي هاممني الغلط و لا الي حصل كل الي هاممني ان انا بجد مكنتش استحق مثلا كل الي اتقال او علي الاقل ميتحطش عليا الغلط كله حتي وسط الخناقه دي ببقي خايفه علي مشاعرهم و بفكر فيها الف مره ممكن اه صوتي يعلي شويه اقول كلام وقت زعلي او عصبيتي و حتي في ده مش بيبقي قصدي حاجه لكن لما ببص ليهم بحسهم عايزين يكسبوا و خلاص يكسبوا النقاش يكسبوا الخناقه يخلصوها و هما مرضين و لما يرجعوا يعاتبوا و يشتكوا مش بيشوفوا غير غلطي و انا برجع مش بعرف اتناقش معاهم كل مقول مانتوا عملتوا مش بلاقي غير عشان انتي عملتي او نيتي مش كده انت دايما بتفهمي الناس غلط طيب حتي لو نيتكوا كانت حلوه و انا فهمت غلط المشاعر الي حسيت بيها وقتها من الي عملتوه او قولتوه اعمل بيها ايه الوجع الي اتوجعته اخلي يضيع ازاي بيقولوا متكبريش الموضوع فعلا اوقات كلمه اتقالت بالغلط حاجه حصلت وقت زعل طيب بس حتي ده غصب عني اكيد مش نفسي كل حاجه تاثر عليا و كل كلمه توجعني بس ده بيحصل و ارجع اعتذر اهلي طيب مش هعرف اخليهم هما الي يصالحوني و الي يغيظ المره دي رجعوا يقولوا انت ضعيفه كده ليه ليه عديتي الموضوع وخلصتيه بخاف افكر في مشاعري كتير عشان محطش نفسي في دور الضحيه بخاف اعمل ده بخاف اظلمهم و هما مكنش في نيتهم حاجه بخاف ازعل منهم هما فعلا طيبين و مش في نيتهم حاجه اوقات انا الي بافور عشان كده بخاف بخاف افضل زعلانه منهم بخاف اخليهم يحسوا اني زعلانه و بخاف ابالغ في مره و اجرحهم هما بيخافوا يقصروا معايا

4
Donut_4506
Donut_4506🇪🇬•مرتبكمرتبك

دلوقتي يا جماعة أنا عندي مشكلة ومحتاجة رأيكم ضروري . لو اقرب اقرب حد ليك اذاك اذي جامد جدا وبسبب اللي هو عمله ده انت دخلت فحالة اكتئاب شديدة بعد ما اصلا كنت لسة خارج من حالة اكتئاب بقالك ٣ شهور بس ، الشخص ده علي حسب ما انت تعرف أن هو طيب جدا فأنت مش عارف حتي تفسر هو الذي اذاك كدة وكان جواك مشاعر كتير جدا غضب وحزن و خذلان . الشخص ده بعد اللي عمله حاول يعتذر كتير جدا بكل الطرق بس انت علشان كنت لسة فحالة صدمة ومش مستوعب حاجة كل مرة كنت بتصده واخر مرة اتعصبت جدا وانفجرت وقولت كل اللي كان جواك ويعني قولت كلام جارح شوية بس ده كان كله غصب عنك من تأثير الصدمة اللي كنت فيها ، وبعد شهرين من اللي حصل بدأت خلاص تستوعب وتفكر ولأن فراق الشخص ده كان واجعك اوي وفكرت فحاجات كتير فقررت انك خلاص هتسامحه وتحاول تتقبل اللي حصل يمكن نفسيتك تتحسن وعلشان انت لسة بتحب الشخص ده اوي ومش حابب نهايتكو تبقي كدة ، يعني حتي لو مش هترجعو زي ما كنتو بس علي الاقل تتعاملو طبيعي. وفعلا قابلت الشخص ده وقولتله انك سامحته وهو مكنش مصدق اصلا و انت اعتذرت عن الكلام الجارح اللي قولتهوله وهو قال إنه اصلا مزعلش وخلاص اتصالحتو وكله كان تمام بس بعدها بكةم يوم الشخص ده ييجي يكلمك ويقولك إن انت بكلامك الجارح ده دمرته وان انت السبب أنه دخل حالة اكتئاب وتعب فأنت قولتله إن انت كمان بردو تعبت جامد من الحوار ده ففالاخر قالك أن انت اصلا السبب فكل ده وانك لو كنت سامحته فالاول وخلاص مكنش كل ده حصل . هل انت كدة ساعتها هتبقي غلطان فعلا ولا لا ، الفكرة أن هو اللي عمل المشكلة وهو اللي اذي فالاول ودي كانت ردت فعلك ، هي اه ردت فعلك كانت قاسية شوية بس هي بنفس حجم الموقف يعني. انا الشخص ده هشوفه النهاردة المفروض علشان نكمل كلام بس انا متوترة ومش عارفة انا فعلا غلطت ولا ايه و المفروض افضل اعتذر ولا لا و حاسة أن الترابيزة بتتدغدغ علي دماغي مش بتتقلب بس. ف لو قريتو لحد هنا احب أشكركم جدا بجد لاهتمامكو وياريت تشاركوني ارائكم

5
Strawberry_9848
Strawberry_9848🇪🇬•متعبمتعب

اعمل ايه لو انا دكتور العيله وعندي ظروف صحيه ووقفت شغل خاص بس كل شويه معارف او اهل يطلبوا اني اعملهم زياره وجلسه وطبعا دا بيبقي مرهق لأن معنديش عياده وطبعا من غير مقابل مادي وبيبقي الموضوع مرهق جدا عليا خصوصا المشاوير والوقت اللي بيروح بدل مريح بعد الشغل ومهما اعتذرت محدش بيقبل بالعكس بياخدوا موقف ، انا تعبت من الموضوع دا وحاسس اني مرهق ذهنيا وجسديا

6
Flame_10092
Flame_10092🇪🇬•غاضبغاضب

من حوالي 7 شهور كننا رايحين البلد ل جدي واحنا قاعدين ف بيت عيله بس اخويا الصغير رفض يجي معانا وقال هقعد من ابن عمي وعمي كان هيوصلنا بالعربيه بتاعتو ف المهم واحنا راكبين اتريق عليا روحت قولت اي حجه عشان مروحش معاهم واقعد ف البيت اتفاجئ ان اخويا الصغير بيعيط تحت ف الشقه عندنا بسألو مالك بيقولي مرات عمي ضربتني ونزلتني المهم انا اتعصبت وطلعتلها قالت عايز اي ي فلان علي اخويا ب ضيق قولتلها انا مش فلان انا اخوه ي عيله وسخه بعدها هي فتحت واتخانقنا بصوت عالي وشتمتني وشتمتها بعدها كلمت عمي قالتلو ابن اخوك الوس/خ شتمني وصوتو كان عالي عليا روحت قايلها انتي اللي بنت ستين وس/خه راحت قعدت تشتم وانا اشتم ولحد الان في مشاكل وعايزين اعتذرلها وانا رافض وانا شايف اني مش غلطان لان دايما هما بيجو علينا وابويا مش بيتكلم عشان ميخسرش اخوه وانا تعبت هل انا غلطان ولا هي اللي بدأت وعصبتني معلومه (دي اول مره اشتمها واشد معاها كد لان الولد كان لوحدو ف الشقه وبيعيط ي عيني) واسف لو طولت عليكو بس الحوار لحد الان شاغلني

6
Blueberry_9766
Blueberry_9766🇪🇬•منزعجمنزعج

صاحبه البوست ده. . تعملوا اي لما تحسوا انكم مش بتاخدوا حب من الطرف الي معاكم زي مانتوا محتاجين مع العلم اني وضحت کذا مرة اني بحب الاهتمام وبحب يتقالي كلام حلو زي اي بنوتة والطرف التاني يتعدل حبة وبعدين يرجع زي ما كان . الشات بيننا حصل فيه issue و فصل فانا بعتذر هنا عن ده😭

4
Kiwi_5789
Kiwi_5789🇪🇬•غاضبغاضب

المدير كان عامل مشاكل كتير لما رجعنا من العيد بيقول سامحني اللي عملت وكدا قولتلو تمام ف حاله مفيش مشاكل تاني انا هنا علشان اشوف شغلي بس انا مش قادره اسامح اي حد من اللي تعبني نفسيا ومش هقدر اسامح

3
Cloud_4173
Cloud_4173🇪🇬•يشعر بالملليشعر بالملل

" انت مستني اعتذار؟ اعتراف بالغلط؟ محاولة لتصحيحه؟ مستني من مين؟ من مصدر الاذى؟ مستني قفلة افلام "الخير ينتصر على الشر" ؟ المتسبب في وجعك مش مسؤول عن التعافي ... التعافي ده مسئوليتك انت، هما عملوا دورهم زي الفل وأذوك ومشيوا ، أنت بقى مهمتك تتعافى الـ closure بتاعك أنت، أنت وبس

4
Kiwi_8442
Kiwi_8442🇩🇿•مريضمريض
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

3
Watermelon_5536
Watermelon_5536🇪🇬•ضائعضائع
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

2
Bulb_4393
Bulb_4393🇪🇬•قلققلق

انا تعبت من كتر ما انا باجي على نفسي علشان مخسرش ال قدامي من كتر ما متاحة ومش بعرف اقول لا وعارفة كل الكلام بتاع قولي لا قدري نفسك وانتي ليكي حياتك وليكي دنيتك وكل ده بس حتى لو اتشجعت مثلا واخدت موقف وكده واني لا مش دايما متاحة برجع اعتذر انا مش قادره افهمني+ حاسه انه جو شخصية ضعيفة ودي مش انا بجد ومش فاهمة في ايه

18
أحدث المواضيع
1 / 3
Coffee_16188
Coffee_16188

ازاي خرجت من دوامة التوهان و تضييع الوقت

ازاي وصلت لاحسن نسخة من نفسك و خرجت برا سجن العادات السلبية و بدأت حياتك تتحسن بجد...
2 المنشورات•1 النصائح
Mango_9483
Mango_9483

نصيحه كان نفسك حد يقولهالك من زمان

» نـصـيـحـه كـان نـفـسـك حـد يـقـولـهـالـك مـن زمـان ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
4 المنشورات•4 النصائح
Suchi_16120
Suchi_16120

تجربتك مع الإدمان

احكلنا عن تجربتك مع الادمان، ويدخل تحت مصطلح الادمان هنا، ادمان(السوشيال ميديا، الأكل، علاقه عاطفيه،مخدرات، اباحيه، واي
2 المنشورات•2 النصائح
Orange_18102
Orange_18102

حاجه كان نفسك تعملهاا ومقدرتش تعملهاا

حاجه كان نفسكم تعملها او بتخططو تعملوهااا ومعرفتوش تعملهوهاا اي كان السبب يعني
3 المنشورات•20 النصائح
Coffee_6567
Coffee_6567

التعرض للخيانة

تجربتكم مع الخيانة ، و هل قدرتوا تسامحوا و تمنحوا فرصة تانية ولا الأمر انتهي ، و هل قدرتوا تتخطوا و ازاي ؟
6 المنشورات•42 النصائح
Cookies_18736
Cookies_18736

هو في حد بيعاني مع الوحده ؟

يعني تبقي وسط الكلية، الشغل، البيت، أو أي مكان فيه ناس كتير... ومع ذلك حاسس إنك لوحدك ومش منتمي لأي حد فعلًا. وبتتعب ومح
4 المنشورات•14 النصائح
Peanut_18831
Peanut_18831

ايه اكتر حاجة مؤلمة حصلت لك و مش قادر تنساها

عن نفسي مش قادرة انسى حاجات عشتهم فطفولتي،كتير ناس بتقول يا ليت الشباب يعود يوما،انا مستحيل اقول الجملة دي عشان أمرْ فتر
12 المنشورات•51 النصائح
Avocado_13168
Avocado_13168

تفتكر انت بتخاف من الوحده ليه

هل الوحده ممكن تكون حلوه فعلا وانت الي بتبعد عشان كلام الناس عليها وانك مش عايز تبقى
16 المنشورات•91 النصائح
Flame_11924
Flame_11924

ايه الكلمه اللي اتقالتلكم من اهلكم و من ساعتها و عيونكم بطلع فراشات اول ما تفتكروها؟

بابا مش بيعرف يعبر عن مشاعره بس في مره قالي اني اكتر حد شبهه في اخواتي و اكتر حد بيعرف يضحكه و الوحيده اللي هتفرق معاه ل
4 المنشورات•26 النصائح
عنا·الوسوم·الأسئلة الشائعة·الشروط والأحكام·سياسة الخصوصية·إرشادات المجتمع·الصحافة·اتصل بنا·
AfrikaansአማርኛالعربيةAzərbaycanБеларускаяБългарскиবাংলাBosanskiCatalàČeštinaCymraegDanskDeutschΕλληνικάEnglishEspañolEestiEuskaraفارسیSuomiFrançaisGaeilgeGalegoગુજરાતીHausaעבריתहिन्दीHrvatskiMagyarՀայերենBahasa IndonesiaIgboÍslenskaItaliano日本語ქართულიҚазақភាសាខ្មែរಕನ್ನಡ한국어KurdîКыргызчаລາວLietuviųLatviešuMalagasyМакедонскиമലയാളംМонголमराठीBahasa MelayuMaltiမြန်မာनेपालीNederlandsNorskChichewaଓଡ଼ିଆਪੰਜਾਬੀPolskiپښتوPortuguêsRomânăРусскийKinyarwandaسنڌيසිංහලSlovenčinaSlovenščinachiShonaSoomaaliShqipСрпскиSesothoBasa SundaSvenskaKiswahiliதமிழ்తెలుగుТоҷикӣไทยTürkmenTürkçeУкраїнськаاردوOʻzbekTiếng ViệtisiXhosaYorùbá中文isiZulu

جميع الحقوق محفوظة © ٢٠٢٥ توهيل (شركة سيدلر)