Cloud_19110
🇪🇬
يشعر بـ عاطفيعاطفي

اني ادركت ان العطاء اللا محدود اتقابل بكل قسوة ، واني حتي اما سامحته (صديقي)ع خيانته للامانه( استحل بيتي بدون اذني ف قرف) ... بقي زعلان حتي ع رد فعلي ورغم كده كنت انا ف كل مره اللي براضيه عشان بحبه وباقي عليه رغم انه ولا مره اعتزرلي ع حاجه وف اخر مره حرفيا قدمت كفني عشان كنت معتبره شخص استثنائي وعمري ما عملت معاه حدود ع الاقل كانت خففتت من وجع قلبي واللي حصل فيا ...

Mango_19119
Mango_19119🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ 21 أيام

ساعات من كتر التساهل مع شخص بيتعود عليها فبياخدها انها حاجه عاديه يقعد يقول ايه يعني يستاهل كده ويبقى شايف نفسه الانسان ده عاده بيبقى شخص ناقص وغير سوي عشان بدل ما يرد على اللي بتعمليه ده بالمعروف لا ياخدوا كحق الناس اللي زي دي وانت المفروض اول ما تكتشفي انهم كده تقلبي عليهم الترابيزه على طول بس طبعا عشان اوقات بنبقى باقيين على العشره وناس اصيله فما بنقدرش نعمل كده بس ساعات لازم ناخد القرارات دي عشان الافضل لينا ونحاول ندور لحد ما نلاقي شخص يقدرنا بجد شخص ما يتغيرش علينا واكيد في يوم من الايام هتلاقيه

1
Pineapple_16855
Pineapple_16855🇪🇬أفضل 10منذ 21 أيام

يسطا أنت بتكلم بجد يعني استحل بيتك ازاي و قدمت كفنك ده تعبير مجازي اكيد مش بجد