أنا حزين فعلاً أنا الأخ الكبير دايماً تعودت على تحمل عواقب المشاكل اللى بتحصل فى البيت وأتحمل إلقاء اللوم عليا دايماً كنت بار بأهلى بوالدي ووالدتي وإخواتي أنا دايماً كنت أحاول أدافع عن إخواتى الصغيرين إتربيت على الضرب والإهانة والمقارنات دايماً كنت أحاول أرضيهم وأكون إبن كويس ولكن لحد الآن مازلت أنا فاشل ومازلت قليل الأدب ومش كويس شكراً لأهلي