•
•
•

حوار

16 منشورات
Banana_14183
Banana_14183🇪🇬•مكسور القلبمكسور القلب

جديده دي بقا حوار بيني و بين احدهم ..و دا بجد مش هزار هي = أنا مش مرتاحه أنا = طب ليه احنا امبارح اتكلمنا كتير و هزرنا كتير و كنا تمام و مبسوطين اكتر من ٣ ساعات و كلمت ماما و ماما هزرت و كانت مبسوطه في ايه هي = اصل انت شيك و كاريزما و شغلتك اي ست تتمناها و بتعرف تتكلم كويس كدا اوي و بتخطف و فاهم ف الستات اوي و ادام انت كدا ف انت اكيد بتاع نسوان و توكسيك 🤦🏻 انا = ضحكه خفيه بيني و بين نفسي و موهوم أنا = بس كدا يعني دا تقييمك بعد كل دا ؟؟ هي = اه أنا مش متطمنه و مش حاسه ان كل دا موجود ف راجل و يبقا عادي كدا و هيتجوز فعلا و ممكن يكون جد و ادام انت فيك كل دا تبقا اكيد توكسيك طبعا و بتاع نسوان و ف الاخر تقول معلش أنا مشفتش منك حاجه وحشه بس انت غريب و أنا خايفه انا = طب يا سيتي شكرا و ربنا يوفقك مع عيل بشخه و مقطع و مهلهل ف نفسه و مش لاقي ياكل عشان تقتنعي انه كويس و تبقي مرتاحه راحت معيطه و ماشيه اقولها ايه طيب

4
Biscuit_5785
Biscuit_5785🇪🇬•ضاق ذرعاًضاق ذرعاً

ليا واحد صاحبي تعبني نفسيا حابب حد.احكي معاه لو حد عنده وقت لأن الموضوع طويل وهيبقى طويل او حد عنده وقت يقرأ ويفبدني تعمل اية لاني في نفس الوقت مش عارف اخد معاه اي مواقف وتعبت نفسيا جدا جدا جدا

3
Flame_17366
Flame_17366🇪🇬•منزعجمنزعج

كلامي طويل بس محتاج رأيكم ضروري والله و بالاخص البنات لأنها هتفهم اكتر انا ثانويه عامه و حبيبتي في نفس عمري و عارفين بعض من ست سنين و بينا محافظات و عمرنا ما اتقابلنا و دلوقتي هي مدايقاني ب حاجتين أولهم أن اختها الكبيره حاطه صورتها هي و حبيبتي و انا طبعا بغير غيره شديده جدا ف رافض الموضوع ده و هي حبيبتي اصلا مش بتحط صورها في اي حته ف بقولها خلي اختك تشيل الصوره ب اي شكل يعني تمسكي موبايلها من وراها أو تقوليلها و هي بتقولي مش عايزه اجادل معاها و عماله تقولي اي حجج و بس و مش حاسسها مديه اهميه للموضوع اوي ف ده مدايقني و تاني حاجه أنها خرجت و حطت مسكرا و كحل في عينها من غير ما تقولي قبلها و لما شوفت الكحل في الاول بس رحت سالتها حاطه حاجه تاني في عينك ولا لا وحاطه مسكرا ولا لا قالت لا بعدها لما صممت اشوف صورتها و خدت بالي قالت إنها حاطه مسكرا بس قال يعني مسكرا فاضيه رغم اني قولتلها مفيش حاجه اسمها كده و هي عامله سواد في رموشك بس مرضتش اقلب وقتها و انكد عليها خروجها مع صاحبها لأنها مش بتخرج كتير و كان جو عيد و الي مدايقني بالاخص أنها مستهونه موضوع الصوره و انها مقالتليش حتى أنها هتحط الميكب ده و هي نازله و الصوره بقالها ١٥ يوم محطوطه و كل شويه تقولي نأجل الكلام في الموضوع ده و انا مش فايقه و انا معرفش ايه و الميكب موضوعه من خمس ايام و بردوا نفس الكلام بتأجل الكلام فيه ب حجج كتير اوي يعني و انا فعلا بأجل و بسكت و بعدي و بتعامل عادي و مش بقسى عليها بس طب و بعدين بجد انا مش عاجبني التهاون بتاعها في التعامل معايا مش معنى اني حنين عليها و مش بسيبها و اسكت تبقى تستهون في المواضيع دي و مبرضاش اقسى و بقول زي بنتي و علشان متعاندش اكتر و في نفس الوقت بحس الحنيه الزياده غلط لأنها في مره في لحظة انفعال منها قالت إن مش كل حاجه باللين تنفع ف طب اعمل ايه طيب و اتعامل معاها ازاي

33
Coconut_5507
Coconut_5507🇪🇬•منهكمنهك

انا اكتشفت ان اكتر ناس شبهي و نفسي اتكلم معاهم و اتعرف عليهم هما اكتر ناس بصدهم و بعمل حركات لا ارادية تخليهم ميكلمونيش حتى لو انا حاباهم انما لو ناس مش مهتمه بيهم او مش مهتمه اني اتعرف عليهم بلاقيني بتكلم معاهم حلو و بيبقو صحابي وانا مكنتش عايزه كده أصلا الموضوع غريب اوي مش فاهمه ليه بعمل كده... كمان عندي مشكله فالتجمعات مبعرفش اندمج و بيبان عليا اوي اني منعزلة و مش بتكلم كأني مستنيه حد يكلمني و حصل النهردة و بيحصل كل عيد بقعد في ركن و فين و فين لما حد يكلمني وانا بقفل الحوار مبقدرش اكمل

5
Apple_16533
Apple_16533🇪🇬•ضائعضائع

حوار الكلام ده مع البنات انا فعلا لما بكلم بنت هم فعلا بيبقى عندهم مشاكل جفاف عاطفي او احتواء او اهتمام او حماية وانا بحاول اساعدهم في حاجه زي كدا وعمري مابستغلهم او كدا بعتبرهم اخواتي بس انا عارف راي المشايخ في الموضوع ده بس حاسس ان اللي بعمله ده صح

6
Coffee_13465
Coffee_13465🇪🇬•مكسور القلبمكسور القلب

حوار كل ليله وزعل اخر الليل. الحوار فيه كميه حزن وخنقه وزعل زعلان علي نفسك وعلي حياتك وعلي كل خاجه حوار انك محقتش اي حاجه ف حياتك وعايش راضي بحالك ولكن ما باليد حيله هنعمل اي بس. واكتائيبك رد بابك.. سيبت كل الناس وغبت 🙃🙃

4
Watermelon_4108
Watermelon_4108🇪🇬•غاضبغاضب
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

22
Plum_14450
Plum_14450🇪🇬•آسفآسف

الاب ده على قد ماهو فكرته لذيذة على قد مافي رولز رخمة بجد وصارمة اوي واوقات كتير مش بتكون متطبقة صح المهم كنت بتك&^لم مع حد كان عنده مش&&كلة (مع اهله كانوا عاوزين يجبروه على حاجة) وملحقتش اسمعه للأسف وانا مهتمة اسمعه ومش عندي فكرة حتى اوص$&له ازاي اعتقد هيفتكرني

18
Candle_5228
Candle_5228🇸🇦•منزعجمنزعج

حوار اني اكون بتكلم مع حد و معرفش اتكلم معاها تاني ده رخم اوي كنت بتكلم مع بنوته لذيذه اوي يا رب تشوف كلامي حوار اني اكون بتكلم مع حد و معرفش اتكلم معاها تاني ده رخم اوي كنت بتكلم مع بنوته لذيذه اوي يا رب تشوف كلامي

9
Mustard_14135
Mustard_14135🇪🇬•منزعجمنزعج

دلوقتي انا عندي مشكله اني بضيع وقت كبير اوي في اني بتخيل سنريوهات وهميه لدرجه اني بدات اكلم نفسي كاني بكلم حد وموضوع بيبقى واقعي جدا ودا ماثر على حياتي مزكرتي وحوار ده بيحصل ب سعات وبياخد وقتي كله ومش عرفه اعمل ايه موضوع ده ماثر عليا جدا وبقالو سنين بس بدا الموضوع يكبر اوي

28
Candle_13807
Candle_13807🇪🇬•مريضمريض

ممكن اتفق معاكم على اتفاق لو انا جيت اعمل عادة سيئة او مش كويسه بالنسبالي او حاجه مسيطره عليا هاكلم معاكوا ينفع ولا لا وحاجه كمان حوار ان الاب هنا كلوا عارف بعضوا دا مزاولني عشان ما اجيش انزل والاقي حد بكلمه بعدها عرفني أو يفضحني 🙂

35
Watermelon_13707
Watermelon_13707🇪🇬•يشعر بالملليشعر بالملل

القهوة اللي كانت بتكلمني عن حقوق وواجبات الزوج والزوجة الشات قفل لوحده عشان سأ.لت عنك حاولي تاني . اوك ، اللي في تالتة ثانوي ماشي السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا كنت سعيد بالحوار ،.شكرا

2
Orange_6101
Orange_6101🇪🇬•خجولخجول

الملل والوحدة اخوات.. حاجة كدا متمناهاش لألد أعدائي.. الواحد محتاج ونس.. حد لطيف يحكي معاه يفتح معاه حوار حتى لو حوار هايف وتافه.. يضحكوا سوا يهيسوا.. يتكلموا في كل حاجة وأي حاجة بدون زهق ولا قيود.. يغيروا مود الملل والروتين والتكتيفة اللي الواقع فرضها علينا فرض..

8
Moon_7988
Moon_7988🇪🇬•حزينحزين

انا قاعد في مكاني ال بقعد في علطول لوحدي بقالي 4 سنين ودخلت الجامعه ولازلت حاسس اني لوحدي بظن اوقات اني قدرت اتقلم عليها لكن هي اوقات الوحده بحسها بني ادم وبيخنق فيا واقف مكاني حاسس اني محبوس مش قادر آخد خطوه او اتقدم مش عارف كل ال حوليا ديما شافني الشخص الحزين المكتأب بس مبعرفش اخبي انا ضعيف جسديا و مبعرفش اتكلم أو عندي لغه حوار يعني بحس اني لو اتكلمت مع حد بيستغرب من اسلوبي مش عارف ليه بشوف كل العيوب دي او حاسس اني مثير للشفقه والناس بيشفوني كده حتي صحابي في الجامعه انا ديما علي أمل مره افتح واتس اشوف حد يقولي ازيك اقسم بالله نا ماقادر اوصف لما بفتح هنا وأشوف مشاكل الناس بحس اني مش لوحدي ال بعاني

4
Chocolate_10629
Chocolate_10629🇪🇬•منزعجمنزعج

شباب انا عايز اعرف بتشقطو ازاي انا لما ادخل لبنت اقولها اي عشان اترفضت اكتر من 781 مرة فحد يقولي الحل وادخل اقول اي وكدا عشان زهقت ولله العظيم كل ما ادخل لبنت بكذا طريقة اترفض واتبلك مش عارف اي السبب

5
Marshmallow_8787
Marshmallow_8787🇪🇬•منزعجمنزعج
الموضوع: إييه الحاجة اللى أهلك عملوها معاك مستحيل تكررها مع ولادك .

مش هحل الغلط ب غلط اكبر منو وهفهمهم ومفيش مشكله بتتحل بالضرب ولا العنف مفيش احسن من الهدوم واني اتكلم معاهم براحه ومش اي مشكله تحصل كل العيله تعرفها حتي لو كانت ايه هتتحل بينا ف البيت عشان لو طلعت كلو هيفضل فاكرها حتي لو كانت تافهه او حصلت في سن مراهقه واني اديهم وقت وابينلهم قد ايه بحبهم ومش بفرق بينهم .

1
أحدث المواضيع
1 / 3
Coffee_16188
Coffee_16188

ازاي خرجت من دوامة التوهان و تضييع الوقت

ازاي وصلت لاحسن نسخة من نفسك و خرجت برا سجن العادات السلبية و بدأت حياتك تتحسن بجد...
2 المنشورات•1 النصائح
Mango_9483
Mango_9483

نصيحه كان نفسك حد يقولهالك من زمان

» نـصـيـحـه كـان نـفـسـك حـد يـقـولـهـالـك مـن زمـان ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
4 المنشورات•4 النصائح
Suchi_16120
Suchi_16120

تجربتك مع الإدمان

احكلنا عن تجربتك مع الادمان، ويدخل تحت مصطلح الادمان هنا، ادمان(السوشيال ميديا، الأكل، علاقه عاطفيه،مخدرات، اباحيه، واي
2 المنشورات•2 النصائح
Orange_18102
Orange_18102

حاجه كان نفسك تعملهاا ومقدرتش تعملهاا

حاجه كان نفسكم تعملها او بتخططو تعملوهااا ومعرفتوش تعملهوهاا اي كان السبب يعني
3 المنشورات•25 النصائح
Coffee_6567
Coffee_6567

التعرض للخيانة

تجربتكم مع الخيانة ، و هل قدرتوا تسامحوا و تمنحوا فرصة تانية ولا الأمر انتهي ، و هل قدرتوا تتخطوا و ازاي ؟
6 المنشورات•42 النصائح
Cookies_18736
Cookies_18736

هو في حد بيعاني مع الوحده ؟

يعني تبقي وسط الكلية، الشغل، البيت، أو أي مكان فيه ناس كتير... ومع ذلك حاسس إنك لوحدك ومش منتمي لأي حد فعلًا. وبتتعب ومح
4 المنشورات•14 النصائح
Peanut_18831
Peanut_18831

ايه اكتر حاجة مؤلمة حصلت لك و مش قادر تنساها

عن نفسي مش قادرة انسى حاجات عشتهم فطفولتي،كتير ناس بتقول يا ليت الشباب يعود يوما،انا مستحيل اقول الجملة دي عشان أمرْ فتر
12 المنشورات•51 النصائح
Avocado_13168
Avocado_13168

تفتكر انت بتخاف من الوحده ليه

هل الوحده ممكن تكون حلوه فعلا وانت الي بتبعد عشان كلام الناس عليها وانك مش عايز تبقى
16 المنشورات•91 النصائح
Flame_11924
Flame_11924

ايه الكلمه اللي اتقالتلكم من اهلكم و من ساعتها و عيونكم بطلع فراشات اول ما تفتكروها؟

بابا مش بيعرف يعبر عن مشاعره بس في مره قالي اني اكتر حد شبهه في اخواتي و اكتر حد بيعرف يضحكه و الوحيده اللي هتفرق معاه ل
4 المنشورات•26 النصائح
عنا·الوسوم·الأسئلة الشائعة·الشروط والأحكام·سياسة الخصوصية·إرشادات المجتمع·الصحافة·اتصل بنا·
AfrikaansአማርኛالعربيةAzərbaycanБеларускаяБългарскиবাংলাBosanskiCatalàČeštinaCymraegDanskDeutschΕλληνικάEnglishEspañolEestiEuskaraفارسیSuomiFrançaisGaeilgeGalegoગુજરાતીHausaעבריתहिन्दीHrvatskiMagyarՀայերենBahasa IndonesiaIgboÍslenskaItaliano日本語ქართულიҚазақភាសាខ្មែរಕನ್ನಡ한국어KurdîКыргызчаລາວLietuviųLatviešuMalagasyМакедонскиമലയാളംМонголमराठीBahasa MelayuMaltiမြန်မာनेपालीNederlandsNorskChichewaଓଡ଼ିଆਪੰਜਾਬੀPolskiپښتوPortuguêsRomânăРусскийKinyarwandaسنڌيසිංහලSlovenčinaSlovenščinachiShonaSoomaaliShqipСрпскиSesothoBasa SundaSvenskaKiswahiliதமிழ்తెలుగుТоҷикӣไทยTürkmenTürkçeУкраїнськаاردوOʻzbekTiếng ViệtisiXhosaYorùbá中文isiZulu

جميع الحقوق محفوظة © ٢٠٢٥ توهيل (شركة سيدلر)