•
•
•

دمار

9 منشورات
Ketchup_5452
Ketchup_5452🇪🇬•غاضبغاضب
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

8
Watermelon_8678
Watermelon_8678🇪🇬•متوترمتوتر

انا دايما وحيد ومحدش جمبي محدش بيسمع مشاكلي عمري ما لجأت لاني اتكلم مع مش عشان انا كتوم ولا كده بس عشان اصلا انا معنديش حد احكيله معنديش الحد اللي اثق فيه لدرجة اني ابكي واجيب كل اللي ف قلبي قدامه والله الكتمان بياكل الروح انا مش عارف اتكلم ولا اعبر عن احساسي مش عارف اروح ل مين واقوله عاللي انا فيه مين هيسمعني مين هيحس بيا وباللي بعيشه كان نفسي ف حد من غير ميتكلم ياخدني ف حضنه ويطبطب عليا كفايه اني ابقي متأكد انه حاسس ب وجعي انا تعبت ومش لاقي طريق يخرجني انا واثق ان ربنا حنين قوي وشايف تعبي اللي انا مش عارف احكيه لحد شايف الدمار الشامل اللي جوايا شايف كسر قلبي وشايف وحدتي وشايف كسرة نفسي وانا مش لاقي حد اتكلم معاه ولا حتي ارفع سماعة تلفون ع حد واشكيله ربنا الوحيد اللي شايف قد اي انا ضعيف ومستهلك شايف كتمة دموعي وبتعامل عادي وانا موجوع كأن سيف تلم دخل ف قلبي وماشي ب وجعه ربنا عالم باللي فيا مهما إتداري ومهما كتمته جوايا عال ب خنقتي وب قلبي المكسور وروحي اللي حاسسها هتطلع مش عارف اقول حاجه تاني غير اني تعبت اتهلكت ومبقتش قادر استحمل انا جبت اخري بالمعني الحرفي ل كلمة جبت اخري

6
Mango_7680
Mango_7680🇪🇬•متعبمتعب

هفضل طول عمري اكره شخصيه امي المؤذيه النرجسيه الي مفضله شخص عن التاني فيها اي بجد لو طلبت حاجة وجتلي معا اني مش طالبه املك الدنيا والي فيها انا كنت طالبه حاجة من حقي لمستقبلي بس ازي لازم الدنيا تتوفر عشان خاطر اخواتي الي هما بالنسبه ليها احسن مني بعلن كرهي الشديد ليه بجد بكراها بس مش بتمني ليها الاذي بتمني تعيش في خير ومتحرمش اخواتي الي هيا حرماني منو عندي اقتناع تام ان فاقد الشيئ بيعطيه وانا هدي كل حياتي لولادي وعمري مهفرق بين حد عمري مهحسسهم انهم عبئ عليا بس انا مبكرهاش انا بكره شخصيتها بس في نفس الوقت مش عوزه انا الي ابقي في حياتها محتاره ومتوتره وميته حرفيا ومدمره ميت مره عليوالي بيحصلي طول عمري طالع عيني معاها وهيا مش شايفه ده يبقي لي المعامله دي لي لما اطلب حاجة مش رافهيا حتي عشان متجبهليش مكنتش طالبه غير مزكرات للمراجع بس بس هيا ازاي عوزاني مجبش درجات وحشه وفي نفس الوقت متصرفش بجد الشخصية دي اتعامل ازاي معاها

6
Pineapple_11654
Pineapple_11654🇪🇬•محبطمحبط

هي مشكلة صاحبتي صاحبتي دي كانت بتحب واحد بتحبه فشخ بمعني الكلمة وهو كان بيقول كلام حلو يعني بعدين مره وتحده قالها مفيش مشاعر حاسسها نحيتك وبتاع وكل واحد يروح لوحده المشكلة هو اصلا في عيوب الدنيا نرجسي وصايع ويعرف بنات كتير عليها وقالها ده عادي انا دكتور _تقريباً مجموع ثانوي يخليك تعمل اي حاجه _ واعمل الي عاوزه كل يوم تعيك وتبكي وهو مقدرهاش ولا كلمها لحد ما اخر اسوبع بتقول بقت تمام وكنا معدين جنب كافيه وشافت بنت وظهر واحد شبها عليه وبدات تدهل في نوبه هلع لحد ما اتكدت اته مش هو قلته لسه بتحبيه بعد كل ده قالت اه ومش عاوزه غير تشوفه كويس بجد اعمل اي معاها عشان افوقه من الي هي في ده كل يوم بتتدمر والباشا كل يوم يتسرمح

3
Brain_5791
Brain_5791🇪🇬•ضائعضائع
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

5
Moon_11664
Moon_11664🇪🇬•مُرهقمُرهق
الموضوع: اية اكتر حاجة ممكن تكونو خايفين منها حاليا ومستقبلا ولية ؟

في البداية انا ولد ١٦ سنة عندي مشاكل الدنيا والآخرة مع الاهل والصحاب والارتباط وكسرة القلب والجواز انا اكتر حاجه مخوفاني هيا الجواز انا دلوقتي ببقا ماشي في اي حتة بلاقي دة ودة ودة بيتكلم عن الجواز انا حاليا مرتبط ببنت هيا بتحبني وانا بحبها وحيات ورد ع عسل جيت كلمتها عن الجواز وكدا فا قلتلي انت دخلتك عجباني وفعلا انا كنت بدور ع البنت الي عايزة اي جد مش بتتردد مش خايفة من اي قلبها ميت في كل حاجة وانا بحب كدة الصراحة فا المهم قلتلي انا هديك رقم بابا وانت كلمو وشوفوا هيقولك اي قلتلها ماشي هيا قالت لأمها وانا عرفت اهلي وكدا فا اهلي وافقوا وقالو كلم اهلها ولو حصل نصيب نخطب وبعد ما تخلصو التعليم خالص تتجوزو ع الاقل تكونو كونتو نفسكو براحتكو وانا عجبني الكلام وعرفتها عشان تقول لامها ع الي اهلي قالو فا المهم انا كلمت ابوها خودو المفاجأة بقا قلي بص يبني انا عايز 50 جرام دهب وشقة اربع اوض وصالة ومطبخ وحمام كبار وتكون الدور التاني أو التالت عشان راحت بنتي انا وفقت بس بقا لما نيجي نتجوز اكيد الكلام هيتغير هيقولي 100 جرام أو 120 جرام دهب وانا معلش انا مش شغال تاجر مخدرات ولا حرامي عشان اجيب كل دة وانا وافقت عشان هكون مجهز نفسي وجايب دهبي ومخلص كل حاجة و لما جيت قلتلو انا عندي بيت ميلك وربنا يطول في عمر ابويا و هورثو من بعد ابويا و للعلم البيت اربع ادوار وكل دور اضتين وصالة ومطبخ وحمام ودلوقتي ابويا كان قايس البيت من اسبوع البيت ٦٦ متر عامل مليون سبعمائة وخمسين ألف مش وحش وللعلم المتر بـ 32 ألف مش وحش خالص قلي فعلا مش وحش قلتلو وهكتبو بإسم بنت كمان مرضي هوا فرح اوي قلتلو بس بشرط مش هنكتب قايمة وافق انا واحد مدي لبنتو كل ما املك من حقو ميكتبش قايمة المهم اتخطبنا سنة وعدت السنة ولا في مشاكل ولا في اي حاجة جه مرة واحدة كدا بيقولي انا عايز زيادة في الدهب 25 جرام كمان قلتلو لاء كدة كتير اوي انت كدة بتنتقم مش بتجوز بنتك قالي بقا معلش ومش عارف وبرطم شوية انا وافقت قلت يا عم فكك اهم حاجة تكمل عمرك مع الإنسانة الي انت حبتها عدت سنة وكانت كل حاجة حلوة المهم حصل مشكلة بيني وبينها وقلت لابوها لقيتو بيرن عليا وبيقولي تعالالي رديت قلتو انا مشغول والله في شغلي مش هعرف اجيبك دلوقتي اخلص واجيلك المهم قلي يلعن ابو الشغل لابو صحابو انت مزعل بنتي لي قلتلو يا عمي بنتك رنت عليا وانا في الشغل بتقولي هتلي شوكولاتة وانا في الشغل وانا قلتلها شغل السهوكة والمحن متعملوش الا لما اكون فاضي عشان اعملها الي هيا عايزاه قلي انت تيجي تاخد حجتك ودهبك وتبعد عن بنتي قلتلو لاء انا بعد كل دة اسيبها مش هسيبها وبنت مش هتقدر تبعد عني لقيتها ردت تقولي لاء هقدر قلتلها خلاص براحتك الدنيا مش هتقف عليكي يعني وقفلت في وشها كل دة اهلي لسة ميعرفوش حاجة دلوقتي انا اعمل اي بعد ما حب عمري سبتني ودمرتني وضحيت بكل حاجة عشانها تقوم هيا تعمل فيا كدة يا جماعة والله احنا الشباب مدمرين بسببكو خفو الحمل عننا الله لا يسمحكو ارحمونا انتو الأهالي عايزين نتجوز ونخلف ونعيش حياتنا لي تنتقمو مننا لي انتو كفرة حسبي الله ونعم الوكيل في كل أب وأم يظلمو شب في جوازتو (امين🤲)

8
Flame_8709
Flame_8709🇪🇬•متعبمتعب

انا مش متعود احكي مشكلة زي دي بس انا حاسس ان قلبي هيتخلع من مكانه حاسس ان كل حاحة بتدمر هو الحمد لله ربنا معايا في كل شي بس عارف انت الهو انا مبسوط طول اليوم يجي اخر اليوم حاجات كتير تبوظ الهو حاجة مش مفهومة وعايز اتكلم مع حدش موجود ول رجالة ول بنات ول مسيحين ول مسلمين كل بح اختفي فا اي حد يشوف كلام ادعيلي وامر لله

12
Strawberry_10150
Strawberry_10150🇪🇬•مكسور القلبمكسور القلب
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

15
Blueberry_4373
Blueberry_4373🇪🇬•متعبمتعب
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

13
أحدث المواضيع
1 / 3
Coffee_16188
Coffee_16188

ازاي خرجت من دوامة التوهان و تضييع الوقت

ازاي وصلت لاحسن نسخة من نفسك و خرجت برا سجن العادات السلبية و بدأت حياتك تتحسن بجد...
2 المنشورات•2 النصائح
Mango_9483
Mango_9483

نصيحه كان نفسك حد يقولهالك من زمان

» نـصـيـحـه كـان نـفـسـك حـد يـقـولـهـالـك مـن زمـان ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
4 المنشورات•4 النصائح
Suchi_16120
Suchi_16120

تجربتك مع الإدمان

احكلنا عن تجربتك مع الادمان، ويدخل تحت مصطلح الادمان هنا، ادمان(السوشيال ميديا، الأكل، علاقه عاطفيه،مخدرات، اباحيه، واي
2 المنشورات•2 النصائح
Orange_18102
Orange_18102

حاجه كان نفسك تعملهاا ومقدرتش تعملهاا

حاجه كان نفسكم تعملها او بتخططو تعملوهااا ومعرفتوش تعملهوهاا اي كان السبب يعني
3 المنشورات•18 النصائح
Coffee_6567
Coffee_6567

التعرض للخيانة

تجربتكم مع الخيانة ، و هل قدرتوا تسامحوا و تمنحوا فرصة تانية ولا الأمر انتهي ، و هل قدرتوا تتخطوا و ازاي ؟
6 المنشورات•42 النصائح
Cookies_18736
Cookies_18736

هو في حد بيعاني مع الوحده ؟

يعني تبقي وسط الكلية، الشغل، البيت، أو أي مكان فيه ناس كتير... ومع ذلك حاسس إنك لوحدك ومش منتمي لأي حد فعلًا. وبتتعب ومح
5 المنشورات•21 النصائح
Peanut_18831
Peanut_18831

ايه اكتر حاجة مؤلمة حصلت لك و مش قادر تنساها

عن نفسي مش قادرة انسى حاجات عشتهم فطفولتي،كتير ناس بتقول يا ليت الشباب يعود يوما،انا مستحيل اقول الجملة دي عشان أمرْ فتر
12 المنشورات•51 النصائح
Avocado_13168
Avocado_13168

تفتكر انت بتخاف من الوحده ليه

هل الوحده ممكن تكون حلوه فعلا وانت الي بتبعد عشان كلام الناس عليها وانك مش عايز تبقى
16 المنشورات•91 النصائح
Flame_11924
Flame_11924

ايه الكلمه اللي اتقالتلكم من اهلكم و من ساعتها و عيونكم بطلع فراشات اول ما تفتكروها؟

بابا مش بيعرف يعبر عن مشاعره بس في مره قالي اني اكتر حد شبهه في اخواتي و اكتر حد بيعرف يضحكه و الوحيده اللي هتفرق معاه ل
4 المنشورات•26 النصائح
عنا·الوسوم·الأسئلة الشائعة·الشروط والأحكام·سياسة الخصوصية·إرشادات المجتمع·الصحافة·اتصل بنا·
AfrikaansአማርኛالعربيةAzərbaycanБеларускаяБългарскиবাংলাBosanskiCatalàČeštinaCymraegDanskDeutschΕλληνικάEnglishEspañolEestiEuskaraفارسیSuomiFrançaisGaeilgeGalegoગુજરાતીHausaעבריתहिन्दीHrvatskiMagyarՀայերենBahasa IndonesiaIgboÍslenskaItaliano日本語ქართულიҚазақភាសាខ្មែរಕನ್ನಡ한국어KurdîКыргызчаລາວLietuviųLatviešuMalagasyМакедонскиമലയാളംМонголमराठीBahasa MelayuMaltiမြန်မာनेपालीNederlandsNorskChichewaଓଡ଼ିଆਪੰਜਾਬੀPolskiپښتوPortuguêsRomânăРусскийKinyarwandaسنڌيසිංහලSlovenčinaSlovenščinachiShonaSoomaaliShqipСрпскиSesothoBasa SundaSvenskaKiswahiliதமிழ்తెలుగుТоҷикӣไทยTürkmenTürkçeУкраїнськаاردوOʻzbekTiếng ViệtisiXhosaYorùbá中文isiZulu

جميع الحقوق محفوظة © ٢٠٢٥ توهيل (شركة سيدلر)