هو ليه الدنيا بتبقى مع الناس القادرة والناس اللى بتمشي بضمير بحسهم مش بياخدوا من الدنيا حاجه كوييه من تعامل ناس من حظ من كل والله مشوفتش غير الناس القادرة اللى ممكن تعمل كده وتكسب الدنيا اما لو مشينا بضمير ونبقى كويسين الدنيا بتيجي علينا ونعاني عشان ناخد حاجه كويسه