Moon_4178
🇪🇬
يشعر بـ منهكمنهك

هو ليه الدنيا بتبقى مع الناس القادرة والناس اللى بتمشي بضمير بحسهم مش بياخدوا من الدنيا حاجه كوييه من تعامل ناس من حظ من كل والله مشوفتش غير الناس القادرة اللى ممكن تعمل كده وتكسب الدنيا اما لو مشينا بضمير ونبقى كويسين الدنيا بتيجي علينا ونعاني عشان ناخد حاجه كويسه

لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.