الشغف تحت الصفر حالياً، متوقعتش ان شغفي يقل اوي كدة خصوصاً في الحاجة دي بس هنعمل ايه بقا خير، حاسس اني زهقت من كتر السلبية في حياتي بس هنعمل ايه برضو خير تاني، ازاي ارجع اعلي شغفي تاني عشان كدة كتير
قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟
نتقفل من الانسان لي يحكي فانسان اخر في غيباو بسلب وبطريقة 👎🏼 وكي يتلقي بالانسان هاذا يتكلم معاه عادي كانو ما حكا فيه بطريقة بشعة هاذ نوع من الناس لي بوجهين ما احبهم ،هاذ نوع خطير جدا وتوكسيك ومش صادقين ولا ينفعو يكون صحاب راح تكون طاقتهم حولنا ديما سلبية ومش اوكي فما اضن اي شخص فينا يحتاج اشخاص من هاذ نوع
قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟