بقالي يومين مش عارفه اذاكر خالص و عندي امتحانات مهمه و في حاجه جوايا مش عارفه اي هي النفسيه حرفيا صفر و بفتح اي ابلكينش افضل اسكرول بلا هدف و لسه في شعور جوايا اني مش كويسه و من يومين قعدت اعيط كتير كنت مخنوقه جدا جدا جدا ، أنا مش حابه الحاله اللي انا فيها دي ولو هتقولولي قربي من ربنا و صلي والله بعمل كده بس انا مش كويسه خالص و مش حابه نفسي وانا قاعده طول اليوم علي السرير من غير م اعمل اي حاجه و عايزه اذاكر بجد ، ياريت اي نصيحه علشان اللي انا فيه ده