بقالي يومين مش عارفه اذاكر خالص و عندي امتحانات مهمه و في حاجه جوايا مش عارفه اي هي النفسيه حرفيا صفر و بفتح اي ابلكينش افضل اسكرول بلا هدف و لسه في شعور جوايا اني مش كويسه و من يومين قعدت اعيط كتير كنت مخنوقه جدا جدا جدا ، أنا مش حابه الحاله اللي انا فيها دي ولو هتقولولي قربي من ربنا و صلي والله بعمل كده بس انا مش كويسه خالص و مش حابه نفسي وانا قاعده طول اليوم علي السرير من غير م اعمل اي حاجه و عايزه اذاكر بجد ، ياريت اي نصيحه علشان اللي انا فيه ده
هقولك نصيحه لو قدرتي تعمليها هتفيدك امسحي كل الابلكيشنز من الموبايل مش الاكاونت امسحي الابلكيشن نفسه هتلاقي نفسك ركزتي فجاه عن تجربه والله
نفس حالتي بالظبط والله
سمعتى عن التعفن الدماغى؟