انا شغال عامل نظافه في مول امبارح بعد ما جبنا الاكل وكلت وطلعت برا المول رجعت علشان نسيت المفتاح وخدته ومشيت المهم كان في حته فراخ المشرف عاينها (بالمنسبه مفيش حاجه اسمها انا حاجز دي) في مكان معين وانا بحسبها عادي ف كلتها ورميتها ف هو رجع ملقهاش ف بيحسب اني اخدتها في الشنطه وانا خارج ف راح قال للمشرفيين التانين والعمال وطلعني حرامي ف انا قولتله اني مسرقتش حاجه وبوضح لقيته بيقولي ماشي متصدعنيش والعمال بليل وانا بغير بيبدلو ادورهم في المخزن وبيهمسو انهم بيبدلو علشان ماخدش حاجه. معايا من اكلهم ف انا مخنوق بسبب اني اتشافت اني حرامي حتي من الناس اللي صاحبتهم هناك بيقولولي انت كلت اد ايه ف بقول كذا ف بيقوله بأمانه وكلام من دا (بيكدبوني يعني) ف انا مش عارف اعمل ايه ولا اطلع نفسي من الموقف دا ازاي