Sandwich_16698
🇪🇬
يشعر بـ آسفآسف

انا شغال عامل نظافه في مول امبارح بعد ما جبنا الاكل وكلت وطلعت برا المول رجعت علشان نسيت المفتاح وخدته ومشيت المهم كان في حته فراخ المشرف عاينها (بالمنسبه مفيش حاجه اسمها انا حاجز دي) في مكان معين وانا بحسبها عادي ف كلتها ورميتها ف هو رجع ملقهاش ف بيحسب اني اخدتها في الشنطه وانا خارج ف راح قال للمشرفيين التانين والعمال وطلعني حرامي ف انا قولتله اني مسرقتش حاجه وبوضح لقيته بيقولي ماشي متصدعنيش والعمال بليل وانا بغير بيبدلو ادورهم في المخزن وبيهمسو انهم بيبدلو علشان ماخدش حاجه. معايا من اكلهم ف انا مخنوق بسبب اني اتشافت اني حرامي حتي من الناس اللي صاحبتهم هناك بيقولولي انت كلت اد ايه ف بقول كذا ف بيقوله بأمانه وكلام من دا (بيكدبوني يعني) ف انا مش عارف اعمل ايه ولا اطلع نفسي من الموقف دا ازاي

Moon_5072
Moon_5072🇱🇧أفضل 3منذ 3 أيام

لو قادرة برم على شغل تاني واترك هيدا ولو مش قادرة جبلهم اغراض بسيطة واعطيهم اياها وفرجيهن انو منك بحاجتهم ولا بحاجة اكلهم ( الله ياخدهم شو كلاب) وكمان ضلك كرر حسبي الله ونعم الوكيل فيهم

Croissant_10515
Croissant_10515🇪🇬أفضل 10منذ 3 أيام

اشترى نفس الحاجة دى او ممكن تجيب حاجة احسن كمان و اديها للمشرف دا قدام كل الناس و قوله بنبرة حادة و واضحة أنك مكنتش تعرف أن دى بتاعته و ملكش دعوة بحد خلاص انت عرفت انهم ناس ملهمش امان

Moon_19901
Moon_19901🇪🇬أفضل 50منذ 3 أيام

حرفيًا يخربيت القرف، دول عالم جعاااانة. يا صاحبي أنا لو مكانك ملمسش أكلهم ده، خليهم يطفحوه.