ليالى الامتحان كافيه للماده انى اجيب درجه كويسه مش بس نجاح يعنى اقدر ادخل كليه كويسه او كليه قمه يعنى انا علمى علوم ومش هبدأ في المواد من الصفر انا بس فى اجزاء مراكماها ومواد نسيتها خالص بس بعرف احل فيها كويس وهعرف اظبط دنيتى بس خايفه اتفاجئ من مستوى الامتحان وانه ميطلعش سهل او مستوى صعوبته تيجى لواحد لازم يكون شارب الماده من اول السنه وانا اكيد مهما ذاكرت فتره ليالى الامتحان مش هوصل للمستوى دا ياريت افاده؟ اعتمد على ليالى الامتحان ولا هضيع منها واجل السنه احسن؟