Brain_4387
🇪🇬
يشعر بـ عاديعادي

ليالى الامتحان كافيه للماده انى اجيب درجه كويسه مش بس نجاح يعنى اقدر ادخل كليه كويسه او كليه قمه يعنى انا علمى علوم ومش هبدأ في المواد من الصفر انا بس فى اجزاء مراكماها ومواد نسيتها خالص بس بعرف احل فيها كويس وهعرف اظبط دنيتى بس خايفه اتفاجئ من مستوى الامتحان وانه ميطلعش سهل او مستوى صعوبته تيجى لواحد لازم يكون شارب الماده من اول السنه وانا اكيد مهما ذاكرت فتره ليالى الامتحان مش هوصل للمستوى دا ياريت افاده؟ اعتمد على ليالى الامتحان ولا هضيع منها واجل السنه احسن؟

Mango_19682
Mango_19682🇪🇬أفضل 3منذ 14 ساعات

حبايبي دا بيبقي توفيق من ربنا وربنا بيقول اسعي وانا اسعي معاك حتي لو سعيت يوم ربنا هيكرمك ويوفقك

Apple_6933
Apple_6933🇪🇬أفضل 10منذ 17 ساعات

ركزي على النماذج الاسترشادية واتدربى تحلى فى وقت معين والى تغلطى فية شوفية وافهمية

Orange_14989
Orange_14989🇪🇬أفضل 50منذ 17 ساعات

كافية طبعاً انا مجرب

Avocado_15496
Avocado_15496🇪🇬منذ 17 ساعات

هو مش حابب أصدمك ربنا مش هيساوي باللى تعب طول السنه باللى ذاكر ليلتها