اني اوصل للقمر، حاولت كتير كتير بس موفقتش في ولا مره، بس تقريبا هو الي مش عاوزني، بس بحسه اوقات لا بيناديني فبحاول تاني وبفشل تاني مش عارف اعمل اي الصراحة محاولاتي كلها بتفشل، عشان انجح لازم ارضى بالمريخ بس وبلاش القمر بس دي في حد ذاتها فشل، لان المريخ بيستقبل اي حد، لكن القمر لا