يا جماااااعههههه انا مخنوووقه بجد نفسي امسككم كلكم و اموتكم 😡😡😡😡😡😡 يا جماعه هعيط بجد حسوا بيا 😭 (نكمل الكلام بأي عبط) مشيت في طريق بقولك في وحشتينيي غيااابك طااال اه والله طال اوي كمان منكم لله يا حبايبي
قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟
قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟
قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟
قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟
بتعملوا ايه لما تحسوا ان عمركم اتسرق منكم إحساس وحش الصراحة مهما كنت مؤمن بإن كله مكتوب ومقدر ومكانش في ايديك حاجة تعملها يا رب بس مايكونش راح على الفاضي ..كلها خبرات وتجارب اتعلمنا منها كتير بس تمنها كان غالي أوي بجد عامة يا جماعة أنا النهاردة مخنوقة بزيادة وكل الأفكار السودا بتيجي في دماغي وحاسة بجد اني محتاجة اتكلم كتير اوي ..