مشاعري ممزوجه ومتلخبطه بين فرحه وزعل مش عارف اوصف فرحان اني خلصت اول سنه في الكليه وخلصت ربع الرحله اي نعم مكانش ما اتمنى بس لعله خير منه اتعرفت في دفعتي وتقريبا الدفعه كلها بتحبني اتعرّفت على ناس جديده ورجاله حقيقي وبيحبوني بلا سبب تقريبا ولا مقابل مش عارف انا فرحان ولا لا بس متضايق اني هسيبهم السنه الجايه (سيستم معين في الكليه في بعض الناس بتنتقل ل شعبه تانيه وانا هبقا منهم ان شاء الله وصحابي مش هيبقوا ) ف متضايق اني هبعد عنهم بس هبقا اعدي عليهم ان شاء الله الاجازه جت واهلا بالـ glow up والشغل والتفكييييير والخطط ف الله المستعان بحب الناس كلها وكلكم حلوين وجمال بحبكم كلكم دمتم في امان الله