مشاعري ممزوجه ومتلخبطه بين فرحه وزعل مش عارف اوصف فرحان اني خلصت اول سنه في الكليه وخلصت ربع الرحله اي نعم مكانش ما اتمنى بس لعله خير منه اتعرفت في دفعتي وتقريبا الدفعه كلها بتحبني اتعرّفت على ناس جديده ورجاله حقيقي وبيحبوني بلا سبب تقريبا ولا مقابل مش عارف انا فرحان ولا لا بس متضايق اني هسيبهم السنه الجايه (سيستم معين في الكليه في بعض الناس بتنتقل ل شعبه تانيه وانا هبقا منهم ان شاء الله وصحابي مش هيبقوا ) ف متضايق اني هبعد عنهم بس هبقا اعدي عليهم ان شاء الله الاجازه جت واهلا بالـ glow up والشغل والتفكييييير والخطط ف الله المستعان بحب الناس كلها وكلكم حلوين وجمال بحبكم كلكم دمتم في امان الله
أهم حاجة اوعى تكون لوحدك لازم تتابع مع شيخ عشان الاستمرارية وكذلك التجويد ومخارج الحروف
لو هحب انصحك بحاجة ف عليك بالقرآن في الاجازة دي حاول قدر الإمكان متعديش الاجازة غير وانت حافظ اكبر كمية ممكنة لو مكنتش خاتم يعني
كله في كله هلس والله هي بتبقى فرحة البدايات بس وكله عنده حماس لكن لما تقع في مواقف بجد هتلاقي كل اللي حواليك دول ميطلعش منهم غير واحد أو اتنين بالكتير هتلاقي بقى من غيرة لحقد لتفاهة وتضييع وقت لرجالة بالكلام بس من غير أفعال للي بيجري ورا الحريم للي بينقل كلام للي عايز يجرك في سكة مش تمام وهتقابل كتير انا مش بحبطك ولا عاوز اضايقك انا بعرفك انك متزعلش على كل ده لأن دي البدايات بس وكلنا حبيناها لكن تعالا افتكر كلامي ده وانت بتتخرج ان شاء الله وشوف كام واحد من دول لسة معاك