Personal challenges

ايه اكتر حاجة مؤلمة حصلت لك و مش قادر تنساها

عن نفسي مش قادرة انسى حاجات عشتهم فطفولتي،كتير ناس بتقول يا ليت الشباب يعود يوما،انا مستحيل اقول الجملة دي عشان أمرْ فترة مريت بها

Peanut_18831
أنشأه Peanut_18831
12 منشورات13
Watermelon_20131
Lemon_14580
Coffee_20084
Banana_20057
Cookies_18736
+8
Watermelon_20131
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

Lemon_14580
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

Coffee_20084

La trahison d un ami. Je lui ai confié mais problemes avec une personne et mon desir qu'il essaie de separer les deux mondes vu qu'il est un ami commun. Cependant, il a couru vers elle pour lui faire apprendre de mon point de vue, et ensuite a fait en sorte de ne pas prendre en consideration ce que j ai demande mais plutot de faire le contraire. Lorsque j ai decide de parler avec la personne avec laquelle j avais le probleme au depart, j etais en une mauvaise posture et tout le temps critique... j ai compris que je ne peux pas faire confiance a mes amis. Surtout lorsqu'il s agit de problemes dans un meme groupe.

Banana_20057
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

Cookies_18736

ذكرياتي المؤلمه فالجامعه والسكن مع الناس اللي فيها اللي خلتني اكره الريف واهلها....(مع احترامي للبلد واللي فيها)....حسيت مبعرفش اندمج خالص معاهم ويعني دايما مش سالكين...ومؤذيين بشكل مش طبيعي بالمره...سابو فيا بصمات وحشه...عمري ما عارفه اتعالج منها....واتاذيت بشكل مبالغ..نفسيا وجسدياً...... الأسوأ مش عارفه اعرف ناس تعمر معايا خالص....وكله ماشي بمبدأ مصلحه ونفاق واذى....ومبعرفش اعمل حاجه غير اني ادعي فصلاتي واعيط...واشكي لربنا بجد....بجد نفسي اهرب من البلد دي وارجع لبيتي بأي شكل كان💔

Strawberry_19528

في فترة عشت فقدان الام و الاب (عندما فقدت ابي و امي ايضا ماكانت موجودة) و لحد الآن مازالت فيا الصدمة و ماقدرت نتجاوزها هي صح نضحك العب و ادرس عادي بس في نفسيتي كل ليل ابكي لما اتفكر تلك الفترة اصعب فترة فاتت عليا و يا ريت تنمحى من ذاكرتي و الله ماعرفت اذا الوقت ينسي ولا راح ابقى طول حياتي هيك

Apple_5775
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟

Suchi_4417

لما اكتشفت اني عشت في وهم مع شخص كنت بحبه جدااا عرفت انه مكنش بيحبني اصلا هو بس كان بيموف اون بيا وتلقي لما كان بيخلص كلام معايا بيروح يعيط علي حبيبته القديمه+ اكتشفت برضوو انو خااني اتكلم مع بنت تانيه وارتبط بيهاا ولما عرفت دا انه خاني وارتبط بنت تانيه وكان بيموف اون بيا اصلا وعمره ما حبني مش قادره انسي الموضوع ولا عارفه اتخطها وكل مره بفتكر الموضوع دا بحس بنفس الوجع

Strawberry_19356

تقع معي كثير من المواقف المحرجة مني كنشوف شي موقف مشابه كنتفكرهم وكاترو عليا نفسيا معرفتش كندير تنساهم خصني الوقت بزاف باش نسا متلا هاد كانت عندي الاجازة وعدنا واحد الاستاد متسلط وكعير صحابة كنشوفو في دين كتهان قدامنا وحنا كنبقاو ساكتين باش ميشدش معانا ضد

Blueberry_19321
محتوى للبالغين

قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟