Coconut_19787
🇩🇿
يشعر بـ غاضبغاضب

السلام عليكم ممكن تنصحوني كيف اتعامل مع زملاء عمل اطلقوا اشاعة بانني خطبت يعني ولم اخبرهم وانني استعد للزفاف ثم لانني لم اقل لا لا ولا نعم اعتقد تمادوا حياتي الشخصية امر خاص بي ولست مجبرة لاخبرهن بتفاصيل حياتي

Flame_11465
Flame_11465🇩🇿أفضل 3منذ 5 ساعات

خليهم يقولو شابغاو هوما هاكة ولا هاكة مغادي يضروك في حتى حاجة و مكتوبك جايك جايك كاينة قاعدة ديريها في راسك مكانش لي راه يعمرلك جيبك خليهم يزعفو ولا يطردڨو

Potato_20203
Potato_20203🇪🇬أفضل 10منذ 8 ساعات

لازم طبعا تصححي المعلومة لاي حد بيباركلك علي الخطوبة وحطى حدود مع الفاعل، وانه مش من حقه يقول حاجه مش صادره منك ولو الفاعل كررها استخدمي نفس الاسلوب عشان يفهم انه مستفز، اشاعه انه اشترى عربية جديدة، غير سكنه، خلف طفل جديد، او اتجوز، وهكذا

Banana_18636
Banana_18636🇪🇬أفضل 50منذ 9 ساعات

النوع ده من الناس مينفعش تريحيه غيظيهم وكبري دماغك منهم