انا اخدت با//ن ي/وم ب/جد من ولا ح//احة حتى قريت الاسباب حرفيا ولا رسالة فيها حاحة مس متدايق بس مستغرب بجد ومش فاهم ليه وفيه ناس مش بتتبند خالص مهما تعمل وانا بتكلم وانا كاتم نفسي وشافط بطني وواخد منتهى الحذر وبردو بيجيلي تحذيرات
انا اخدت با//ن ي/وم ب/جد من ولا ح//احة حتى قريت الاسباب حرفيا ولا رسالة فيها حاحة مس متدايق بس مستغرب بجد ومش فاهم ليه وفيه ناس مش بتتبند خالص مهما تعمل وانا بتكلم وانا كاتم نفسي وشافط بطني وواخد منتهى الحذر وبردو بيجيلي تحذيرات
علشان تطبيق عايز الحرق
الشات بيبق لي خمس تحزيرات لو انا عملت 4وانت عملت اخر واحد بس انت تبلع البان
النية