أنه يبقا عايز يحكي عن نفسه من غير ما يديني فرصه احكي انا كمان عن نفسي او المواقف الي مريت بيها زيه أو يحكي عن يومه بدون ما يسمع يومي كان عامل ازاي وحاجه كمان لو الشخص الي قدامي انسان كئيب بتقفل
أنه يبقا عايز يحكي عن نفسه من غير ما يديني فرصه احكي انا كمان عن نفسي او المواقف الي مريت بيها زيه أو يحكي عن يومه بدون ما يسمع يومي كان عامل ازاي وحاجه كمان لو الشخص الي قدامي انسان كئيب بتقفل
ده بيقفلني من الناس تحس أنه راديو
حاولي واجهي بلموضوع هذا
اعتقد بيكون قله اهتمام الي بيحب بيحب يسمع اكتر هو مش شرط بس ف الغالب وغالبا بيكون سمع كتير ف ناس بتحب تتسمع من كتر م هي جربت تسمع كتير
مش عارف حاسس في اوفر شويه ده في ناس كتير بتتمني الي قدمها يتكلم ويحكي عموما قليل الشخصيات الي بتقولي عنها دي مش كتير في الحياه