Diamond_6889
🇪🇬
يشعر بـ منهكمنهك

عندي مشكلة وهي ان مستوى التفاهة عندي بقا عالي اوي .. انا وزمايلي في الشغل سافرنا فرنسا سفرية شغل و انا مسافر اصلا عشان اتصور على اغنية نجوم باريس بتاعت مروان موسى 😂😂 " انا في باريس و دماغي رايقة " ده الكوبليه اللي اتصورت عليه

Avocado_15496
Avocado_15496🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ يوم

ربنا يكرمك ويوفقك ويوفق زمايلك يارب ❤️ ويكتبلكم الخير بإذن الله وتنجحوا أكتر وأكتر ❤️

2
Gold_12239
Gold_12239🇪🇬أفضل 10منذ يوم

لا خد الكوبليه اللي في اغنية cdg اللي هو انا في باريس اختاروني اكون رئيس رفضت اكون رئيس عشان ما بحب البس قميص

Waffle_20046
Waffle_20046🇪🇬أفضل 50منذ يوم

اللي هو شوفوني بسافر فرنسا و كدا

Moon_4208
Moon_4208🇪🇬منذ يوم

طب ماحنا عايشين على التفاهة انا متخرجة وبتعامل كاني لسا عيلة والي في سني معاهم عيال😂💔