على فكرة أنا كنت رابطة أكتب للمدعين بكتة وما عملتش أي حاجة. ما عملتش أي حاجة حرفيا مع الكلمة. وستلسل ضعفين. وستلسل نسليش حسن حاجة. برغم أني كنت ضعفين من فترة ضعفين طويلة. وده ده كترة شخص وصل لده ضعف نفسي عندك حالة نفسية برغم الأهل مش موضعين بالكرام ده إن فيك مع حالة نفسية وفي حاجة تمدك ده نفسيين وده بدأ يندايني ويدايني ده نشيلة قوي ويدايني ما عملت أي حاجة ما حرفين ما عملت أي حاجة ما حسنت أي حاجة انا مش عارفة اعمل ايه انا عارفة انت عبانة نفسي اطلع كل الجوية اطلع كل الحمد الجوية اطلع وامسحب استيكة عارفية امسحب استيكة امسحب استيكة من زاكرته ومن قلبي نفسي نفسي ارجع شخصيتي بتاع الزمان الاربعة طيبة المكة البريئة اللي دايما تحب يحل الناس دلوقتي لا انا عايزة حاطة ساعدني والله عايزة حاطة ساعدني خلال تعبت من حمل القوية ومن ثم أخبرتني أنني سأذهب إلى المتشفى الأنفسية وأن أذهب إلى دكتورة العلجة فقررت أن أرى حل الحدث فقررت أن أرى حدث وقلت والله لأنني تعبت لقد أزدادت عمينا
عن تجربة
اكتبى على ورق واحرقيه
يا سطا بصي انا مش دكتور نفسي بس قدرت اساعد ناس كتير بقالي سنتين هنا بساعد في ناس لو حبه اك؟
يا حجه ازي يعني هساعدك ازي ما بكلام هيكون ازي يعني؟
انا الحمد لله قدرت اساعد ناس تانيه لو حبه يعني
هسمع ليكي تخرجي كل الي في قلبك وي أن شاء الله اساعدك بجد
فهماكي والله ومش عارفه اهون عليكي ازاي لو ينفع تتابعي مع دكتور نفسي وتاخدي علاج عشان تتحسني اعملي كدا حتى لو هما مش مقتنعين مش لازم يقتنعوا انتي مش عندك غير حياة واحده حاولي تخليها حلوه بأي شكل مش لازم تقتنعي بكلام حد بيأذيكي في حد قالي أنه مش لازم بالضروره كلامهم يبقا صح حوالي يا حبيبة قلبي تساعدي نفسك حياتك مره واحده اتمنى اكون خففت عنك ولو حاجه بسيطه
رام
تلج
@Hddfj
أن شاء الله هقدر اساعدك
خاص
طب ما تروحي فعلا يمكن يساعدك
@Hddfj
انا حاسس السوشيال ميديا اللي عامله فينا كدا
اقدر اساعدك