Moon_20210
🇪🇬
يشعر بـ مريضمريض

عندي مشكلة صحية عايزة اعرف لو حد عانى منها زي و ينصحني انا بقالي فترة بعاني من انخفاض ضغط الدم فجأة و جدا روحت لدكاتره و عملت تحاليل و أشعة و كله سليم ، الموضوع مش نفسي، و فقدت الوعي قبل كده ممم

Kiwi_7861
Kiwi_7861🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ 2 أيام

راقبي أكلك كويس .. امتى بيحصلك الانخفاض دا واكلتي ايه قبله

1
Mango_19913
Mango_19913🇪🇬أفضل 10منذ يوم

حوالى تعملي تحليل دم كامل واعملى سكر تراكمى وشوفى نفسك متنسنيش لما تحصل حاجه الأصح انك انتى الي تعملى وتدورى

Moon_4103
Moon_4103🇪🇬أفضل 50منذ 2 أيام

طالما كله تمام في الغالب بسبب الحر ، انا العكس الضغط عالي وعملت تحاليل واشعة وتمام ف الدكتور كاتبلي دوا يعتبر مهدئ لضربات القلب ماشي عليه بقالي مدة شوفي دكتور تاني ممكن يديكي حاجة تمشي عليها لما تحسي ان الضغط وطي